eMag deţine 50% din retailul online din Bulgaria

Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, a ajuns la cotă de piaţă de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, şi estimează că într-un an va deveni lider şi în Ungaria, unde şi-a lansat operaţiunile în urmă cu o lună.

2264 afișări
Imaginea articolului  eMag deţine 50% din retailul online din Bulgaria

eMag deţine 50% din retailul online din Bulgaria

"Am reuşit afară, avem 50% cotă de piaţă în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună şi deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întalnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piaţă şi în Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu.

El a arătat că în cifre eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă şi 700 de angajaţi.

Compania investeşte anual 1 milion euro în logistică şi 2 milioane euro în soft.

Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici