- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.11.2013, 17:22)
- Ana Maria Petcana
eMag deţine 50% din retailul online din Bulgaria
Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, a ajuns la cotă de piaţă de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, şi estimează că într-un an va deveni lider şi în Ungaria, unde şi-a lansat operaţiunile în urmă cu o lună.

eMag deţine 50% din retailul online din Bulgaria
"Am reuşit afară, avem 50% cotă de piaţă în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună şi deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întalnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piaţă şi în Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu.
El a arătat că în cifre eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă şi 700 de angajaţi.
Compania investeşte anual 1 milion euro în logistică şi 2 milioane euro în soft.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Călin Georgescu îşi cheamă susţinătorii pe 22 februarie în Piaţa Constituţiei să adune semnături
-
Avertismentul serviciilor de informaţii letone: „Îngheţarea” războiului din Ucraina ar permite Rusiei să ameninţe NATO
-
SNSPA închide cazul profesorului Marius Pieleanu: Nu sunt probe care să ateste vinovăţia
Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




ULTIMA ORǍ
vezi mai multe