- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.03.2015, 12:04)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
eMAG vrea vânzări de 7,5 mil. euro pentru gama fashion în primul an şi lansează un brand propriu
Retailerul online eMAG.ro a început să vândă îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, odată cu lansarea categoriei Fashion, pentru care estimează vânzări de 7,5 de milioane euro în primul an, şi lansează şi un brand propriu de fashion - RELEASE, a anunţat compania.
281 afișări

eMAG vrea vânzări de 7,5 mil. euro pentru gama fashion în primul an şi lansează un brand propriu
În prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul următor va fi extinsă la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, şi branduri internaţionale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
În primul an de la lansare, eMAG Fashion îşi propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O imagine AI îl arată pe Elon Musk când era copil. Ce reacție a avut miliardarul când a văzut-o
-
Politicianul care ar putea deveni noul preşedinte al Americii din 2025 recurge la o strategie uluitoare
-
"Războiul este aproape şi va fi devastator". Secretarul american al Apărării face o predicţie sumbră despre războiul cu China
-
Bărbaţii singuri pot avea o iubită virtuală ce le poate trimite selfie-uri şi poezii romantice. Un programator a creat varianta feminină a lui ChatGPT
"Strategia categoriei urmăreşte conceptul de Fresh Fashion, al cărui public îşi doreşte să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în linişte, de acasă sau de la birou şi să economisească timp şi bani comandând online", a declarat, într-un comunicat, Iulian Stanciu, director general eMAG.
Odată cu introducerea gamei Fashion, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienţilor săi mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte în tendinţe.
"Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, "Şcoala de talente Fashion", în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG", a adăugat Iulian Stanciu.
Clienţii categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 şi serviciul de retur în 30 zile. Toţi clienţii vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.
eMAG este cel mai mare magazin online din România, fiind prezent pe toate categoriile de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă şi grădină, cărţi, sport, auto şi supermarket.
Magazinul online este deţinut de grupul Naspers 74,2% şi Iulian Stanciu - 25,8%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe