Există speranţă pentru angajaţii oameni. Adidas urmează să închidă fabricile high-tech, care folosesc roboţi

Adidas intenţionează să închidă fabricile high-tech, utilate cu roboţi, din Germania şi Statele Unite, pe care le-a deschis, pentru a aduce producţia mai aproape de clienţi, spunând luni că implementarea unei tehnologii în Asia va fi mai flexibilă şi va genera economii, transmite Reuters.

1954 afişări
Imaginea articolului Există speranţă pentru angajaţii oameni. Adidas urmează să închidă fabricile high-tech, care folosesc roboţi

Foto: 123RF

Fabricile Adidas au făcut parte dintr-o strategie prin care compania îşi propunea să răspundă într-un ritm mai rapid cererii de livrare a noilor modele pe marile sale pieţe şi pentru a contracara salariile în creştere din Asia, dar şi costurile de transport mai mari.

Compania germană de articole de sport nu a oferit detalii cu privire la motivul pentru care închide aceste fabrici ce s-au dovedit a fi costisitoare.

Martin Shankland, şeful operaţiunilor globale de la Adidas, a declarat că fabricile au ajutat compania să-şi îmbunătăţească expertiza în domeniul producţiei inovatoare.

Fondată de cizmarul german Adi Dassler în 1949, Adidas şi-a mutat cea mai mare parte a producţiei din Europa în Asia şi acum se bazează pe mai mult de un milion de muncitori din fabrici, în special în China şi Vietnam.

Adidas a declarat, luni, că producţia la cele două fabrici va fi întreruptă până cel târziu în aprilie 2020.

 

 

Taguri:
adidas,
fabrici,
sua

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici