În Europa, excluzând Franţa şi Germania, vânzările au avansat de la 2,41 de miliarde de euro în 2009 la 3,42 de miliarde de euro anul trecut, se arată în raportul financiar al Faurecia pentru 2010.
Producătorul de piese auto menţionează că anul trecut a înregistrat cheltuieli de restructurare de 117 milioane de euro, comparativ cu 130 de milioane de euro în 2009. Aceste costuri sunt atribuite fazei finale a unui plan de raţionalizare industrială pentru Europa şi integrării Emcon Technologies, companie specializată pe tehnologie pentru reducerea emisiilor de carbon.
Investiţiile efectuate de Faurecia în 2010 se ridică la 278 de milioane de euro, iar cheltuielile pentru cercetare şi dezvoltare la 154 de milioane de euro.
Anul trecut, compania a câştigat contracte noi în valoare de 13,1 miliarde de euro, faţă de 11 miliarde de euro în 2009, menţionează raportul.
Pentru acest an, Faurecia vizează, printre altele, vânzări de 14,8-15,3 miliarde de euro şi accelerarea dezvoltării operaţiunilor din Asia.
În România, Faurecia deţine firma Faurecia Seating Tălmaciu şi a preluat în 2009 o participaţie de 50% la firma Euro Auto Plastic Systems (Euro APS) din Mioveni, de la compania portugheză Simoldes Plasticos. Euro APS produce şi livrează, printre altele, panouri de uşi, bare de protecţie şi sisteme de amortizare a zgomotului pentru uzina Dacia din Piteşti, a grupului francez Renault.