Ferrari vrea să vândă circa 50 maşini anual în România, peste trei-patru ani

Ferrari vrea să ajungă la vânzări anuale de circa 50 de maşini în România, peste trei-patru ani, creşterea numărului de automobile Ferrari livrate la nivel mondial datorându-se evoluţiei din statele emergente, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Ferrari, Luca di Montezemolo.

18 afișări
Imaginea articolului Ferrari vrea să vândă circa 50 maşini anual în România, peste trei-patru ani

Ferrari vrea să vândă circa 50 maşini anual în România, peste trei-patru ani (Imagine: www.carforums.net)

"În ultimii doi ani, vânzările Ferrari în Europa de Est au crescut cu peste 100%, cea mai importantă prezenţă a mărcii în rândul acestor state fiind în Turcia. În România, vrem ca peste trei-patru ani să vindem 40-50 de maşini şi vom limita numărul livrărilor, pentru că strategia Ferrari presupune ca dorinţa şi cererea pentru un autoturism să fie mai mare decât numărul de livrări", a spus di Montezemolo, la inaugurarea primei reprezentanţe Ferrari din România, prin partenerul oficial Forza Rossa.

Primul showroom cu facilităţi de service din România al producătorului de maşini sport de lux a fost deschis în urma unei investiţii iniţiale de cinci milioane de euro. Sediul Forza Rossa, amplasat în zona DN 1, în Otopeni, lângă aeroportul internaţional Henri Coandă, va găzdui de asemenea un magazin Ferrari, birouri şi sediul clubului posesorilor de automobile Ferrari.

Di Montezemolo a adăugat că vânzările din SUA, Marea Britanie, Germania şi Italia, ţări în care Ferrari este prezentă de mult timp, s-au menţinut la un nivel aproximativ constant, creşterea la nivel de grup fiind dată de livrările din statele emergente.

Preşedintele companiei a declarat că a ales România şi nu un alt stat din regiune din trei motive. Primul este că pe site-ul Ferrari s-au înscris foarte mulţi fani din România. Al doilea motiv este acela că România este un partener de tradiţie pentru Italia, iar în al treilea rând România prezintă potenţial de creştere economică şi ca piaţă pentru automobile sport de lux.

În 2007, Ferrari a vândut 6.400 de unităţi pe plan mondial, dintre care 1.600 în Statele Unite, cea mai mare piaţă pentru producător.

În România au fost înmatriculate anul trecut zece Ferrari noi şi 15 second-hand, în creştere faţă de un automobil nou şi alte şase second-hand în 2006. Pe plan local sunt înregistrate 60 de automobile ale acestei mărci.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici