General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook

General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, în cadrul unei strategii de marketing pe aplicaţii mobile, la un an după ce anunţase că renunţă la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocând temeri că şi alte companii vor proceda la fel, transmite Bloomberg.

109 afișări
Imaginea articolului General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook

General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Anunţurile publicitare ale GM pe aplicaţiile mobile şi site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anunţat grupul american.

Facebook a introdus noi instrumente şi servicii pentru atragerea utilizatorilor şi implicit a furnizorilor de publicitate.

Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunţa la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor că şi alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate în evidenţă eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile să se promoveze pe serviciile mobile.

"Am discutat permanent cu GM în ultimele 12 luni şi suntem încântaţi că a revenit la promovarea pe Facebook", a declarat Adam Isserlis, purtător de cuvânt al Facebook.

Compania a lansat serviciul de publicitate mobilă în martie 2012, pentru a profita de numărul tot mai mare al utilizatorilor care îi accesează aplicaţiile prin dispozitive wireless.

Peste 60% din cei 1,1 miliarde de membri folosesc serviciul Facebook prin internmediul smartphone-urilor şi tabletelor.

La sfârşitul trimestrului al patrulea al anului trecut, 23% din veniturile din publicitate ale Facebook erau obţinute prin aplicaţii mobile, faţă de 14% în trimestrul al treilea.

Totuşi, Facebook este în urma Google, care ar putea atrage 57% din piaţa americană a publicităţii mobile, până în 2015, potrivit EMarketer.

Decizia GM "arată un lucru: Nimeni nu poate ignora Facebook", a spus Thilo Koslowski, analist la compania de analiză a pieţei Gartner.

În 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursă apropiată situaţiei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici