- Home
- Economic
- SOUTHFIELD, MICHIGAN, (10.04.2013, 16:25)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook
General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, în cadrul unei strategii de marketing pe aplicaţii mobile, la un an după ce anunţase că renunţă la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocând temeri că şi alte companii vor proceda la fel, transmite Bloomberg.
109 afișări
General Motors revine după un an la publicitatea pe Facebook (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
Anunţurile publicitare ale GM pe aplicaţiile mobile şi site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anunţat grupul american.
Facebook a introdus noi instrumente şi servicii pentru atragerea utilizatorilor şi implicit a furnizorilor de publicitate.
Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunţa la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor că şi alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate în evidenţă eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile să se promoveze pe serviciile mobile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac cu drone asupra Iranului/ Iranul neagă atacul
-
Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
-
4.100 de pacienţi sunt pe listele de aşteptare pentru un transplant de rinichi sau ficat
-
Fenomene extreme. Zborurile în Europa devin tot mai turbulente şi imprevizibile
"Am discutat permanent cu GM în ultimele 12 luni şi suntem încântaţi că a revenit la promovarea pe Facebook", a declarat Adam Isserlis, purtător de cuvânt al Facebook.
Compania a lansat serviciul de publicitate mobilă în martie 2012, pentru a profita de numărul tot mai mare al utilizatorilor care îi accesează aplicaţiile prin dispozitive wireless.
Peste 60% din cei 1,1 miliarde de membri folosesc serviciul Facebook prin internmediul smartphone-urilor şi tabletelor.
La sfârşitul trimestrului al patrulea al anului trecut, 23% din veniturile din publicitate ale Facebook erau obţinute prin aplicaţii mobile, faţă de 14% în trimestrul al treilea.
Totuşi, Facebook este în urma Google, care ar putea atrage 57% din piaţa americană a publicităţii mobile, până în 2015, potrivit EMarketer.
Decizia GM "arată un lucru: Nimeni nu poate ignora Facebook", a spus Thilo Koslowski, analist la compania de analiză a pieţei Gartner.
În 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursă apropiată situaţiei.
Citește pe alephnews.ro: Votul ONU pentru recunoașterea statului palestinian: SUA votează împotrivă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Câți euro a luat Alexandra Duli, de la Pro TV, pentru cele 14 săptămâni la Survivor All Stars
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:18
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 786. CIA susţine că, fără ajutor, Ucrainariscă să pierdă războiul în câteva luni / Rachete ruseşti au aterizat la Dnipro, cel puţin 2 morţi şi 15 răniţi
-
astăzi, 09:22
Rata de ocupare a populaţiei între 15 şi 64 de ani a scăzut uşor în 2023 faţă de anul anterior