- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (21.07.2014, 11:27)
- Ovidiu Tempea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
General Motors vrea să lanseze în Europa maşini low-cost sub marca Opel, care ar putea concura Dacia
General Motors (GM) intenţionează să intre pe piaţa maşinilor ieftine din Europa, pentru a recupera din cota de piaţă pierdută, prin lansarea unei linii low-cost produsă sub marca Opel, care ar putea concura modelele realizate de grupul francez Renault la uzina Dacia.
648 afișări
General Motors vrea să lanseze în Europa maşini low-cost sub marca Opel, care ar putea concura Dacia (Imagine: Mediafax Foto / AFP)
GM, care se luptă pentru a reveni pe profitabilitate în Europa, vrea să acopere segmentul de entry-level dominat de brandul Dacia, care a speculat cererea puternică a europenilor loviţi de austeritate pentru a deveni producătorul cu cea mai rapidă creştere de pe continent, notează Financial Times.
"Dacia este o mare realizare. GM nu este nicidecum Dacia, dar acest întreg segment low-cost şi entry level este foarte interesant. Ei trebuie admiraţi. Este cert că ne uităm la acest segment", a spus Karl-Thomas Neumann, director executiv Opel, divizia europeană a GM.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
Vremea se încălzeşte în Capitală. Ploi şi maxime de 24 de grade
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
Compania americană intenţionează să utilizeze noua linie low-cost pentru a recupera terenul pierdut după decizia costisitoare de anul trecut de a retrage marca Chevrolet din Europa.
"Am avut Chevrolet, care arăta ca o maşina ieftină, dar nu a fost. Credem că este fezabil pentru Opel să vină cu un produs entry-level, mai ales acum, când Chevrolet a fost retras de pe această piaţă", a continuat Neumann într-un interviu acordat Financial Times.
Publicaţia notează că Dacia, deţinută de Renault, a devenit cel mai valoros activ din Europa al producătorului francez. Ca şi în cazul altor producători low-cost, abordarea "fără-fiţe" a rezonat cu sentimentele clienţilor afectaţi de rata înaltă a şomajului, creşterea economică înceată şi reducerile cheltuielilor publice.
Citeşte şi:
Volkswagen vrea să elimine Dacia din Europa. Nemţii pregătesc maşina low-cost de 8.500 de euro
Potrivit FT, vânzările modelelor hatchback de 6.000 de lire şi a SUV-urilor de 9.500 de lire, care oferă puţine opţiuni şi dotări minimale pentru a menţine costul redus, au crescut în ultimii doi ani cu 61%, în ciuda faptului că piaţa europeană a scăzut.
GM se gândeşte să lanseze un SUV de dimensiuni mici şi un model mai mic decât Opel Astra într-o plajă de preţ similară celei practicate de Dacia, a mai spus Neumann.
Rivalii direcţi ai Opel, cum ar fi Fiat, PSA Peugeot Citroën şi Ford, au suferit cu toţii în ultimii şase ani în Europa, clienţii orientându-se către variante mai ieftine, cum este Dacia sau brandurile sud-coreene Hyundai şi Kia sau către modele mai mici şi mai ieftine de la producătorii premium, Mercedes-Benz, BMW şi Audi.
FT mai notează că în 2008, brandurile comercializate de GM deţineau 10,4% din piaţa europeană, în timp ce Dacia, Hyundai şi Kia cumulau 4,9%. În prezent, cei trei producători low-cost cumulează 9,1% din piaţă, iar GM a coborât la 7,9%.
Citește pe alephnews.ro: Cillian Murphy devine vegan: „Mi-e dor de brânză. Nu îmi lipsește carnea”
Citește pe www.zf.ro: Revoltă la Carrefour în România: Cu cât sunt plătiţi angajaţii
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe