- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (29.04.2019, 10:42)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Generaţia Millennials are cea mai mare putere de cumpărare şi un impact economic major/ Punctele sensibile şi rolul recunoaşterii faciale
Generaţia Millennials este cea care, în prezent, are cea mai mare putere de cumpărare dintre toate generaţiile, cheltuieşte cel mai mult şi va avea un impact economic major în industriile de retail, banking, telecom, asigurări, sănătate, media, arată furnizorul de servicii IT VTEX.
1181 afișări
Generaţia Millennials are cea mai mare putere de cumpărare şi un impact economic major
Ponderea clienţilor din generaţia Millennials devine tot mai mare în numărul total de clienţi care comandă online, acesta fiind, de asemenea, unul dintre factorii importanţi de creştere a pieţei de comerţ electronic din România.
Cheltuielile cu tehnologiile şi serviciile care permit transformarea digitală a proceselor de business, a produselor şi companiilor sunt estimate să atingă aproape 2 mii de miliarde de dolari în 2022, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de International Data Corporation. În acelaşi timp, un studiu coordonat de The Economist Intelligence Unit arată că, în 2019, 83% dintre companii vor majora investiţiile în digitalizare, cu scopul de a alimenta viitoare transformări digitale pentru a rămâne competitive, a reduce costurile şi a majora profitabilitatea.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 20:22
• Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
astăzi, 15:47
-
astăzi, 18:03
-
astăzi, 14:37
• Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
astăzi, 14:24
• Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
astăzi, 13:24
• NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
-
astăzi, 12:46
• „Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai mari
-
astăzi, 12:44
-
astăzi, 11:07
• Tancurile Abrams donate de americani nu sunt folosite de ucraineni din cauza dronelor ruseşti
-
astăzi, 10:23
-
astăzi, 09:55
-
astăzi, 09:40
• Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost reţinut
-
astăzi, 09:33
-
astăzi, 18:59
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. Kievul distruge un elicopter militar rusesc pe aeroportul Ostafievo din Moscova / Putin arestează un jurnalist de la Forbes / Corpurile a 140 de ucraineni morţi, returnate familiilor
-
astăzi, 14:23
„Investiţiile în IT vor creşte într-un ritm accelerat în următorii ani. Iar companiile care fac o prioritate din transformarea digitală şi care sunt preocupate, în special, de îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin adoptarea de soluţii inovatoare pot atinge o eficienţă operaţională semnificativă”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.
Principala prioritate pentru industria de retail este, în prezent, implementarea unei strategii care, la nivel mondial, va genera investiţii de peste 27 de miliarde de dolari următorii 3 ani în platforme de comerţ, în experienţe virtuale augmentate, în marketing contextualizat şi în soluţii de plăţi de generaţie următoare.
„În România, investiţiile în IT, în software şi procese, au fost făcute exclusiv de către marii jucători. Însă, în prezent, companiile pot accesa soluţii de software as a service, fără să fie nevoie de infrastructură; o astfel de variantă este mai ieftină decât o dezvoltare internă, mai rapid de implementat şi este potrivită pentru aproape orice nevoie de afaceri”, a subliniat Campos, în ceea ce priveşte posibilitatea companiilor de a accesa diferite astfel de soluţii. „Acum câţiva ani, companiile îşi construiau propria infrastructură. În zilele noastre, acestea pot avea acces la infrastructura cea mai largă, sigură şi de încredere, în doar câteva click-uri. Cu mai puţin de 10 ani în urmă, companiile erau preocupate de versiunile de software instalate, de actualizări etc. Acum, la o simplă căutare pe Google, pot găsi o mie de soluţii cloud pentru nevoile lor de afaceri”.
Şi în România, datorită procesului de digitalizare a companiilor, investiţiile vor creşte. Iată, mai jos, principalele direcţii pe care se vor concentra magazinele online: Livrarea direct de la magazin - controlul deplin în ceea ce priveşte livrarea produselor unui magazin online înseamnă că retailerul poate oferi cele mai mici rate de expediere posibile, metode de livrare mai rapide şi mai multe opţiuni de livrare în aceeaşi zi; Pick-up store şi Pick-up point – integrarea în platforma online şi dezvoltarea unei reţele de puncte de livrare, fie că vorbim despre ridicarea produselor comandate online din magazinele fizice ale aceleiaşi reţele, fie despre ridicarea dintr-un loc special amenajat pentru livrarea de produse, oferă o experienţă îmbunătăţită de shopping. De asemenea, oferă clienţilor posibilitatea de a nu fi dependenţi de programul companiei de curierat şi de a accesa produsele la momentele dorite de aceştia; One-click-buy – achiziţia online cu cardul, printr-un singur click este o soluţie de plată care îmbunătăţeşte experienţa de shopping a utilizatorilor şi, în acelaşi timp, contribuie la creşterea suplimentară a ratei de conversie. Companii precum F64, cel mai mare retailer de echipamente şi accesorii foto & video din România, folosesc deja această tehnologie. O astfel de soluţie stimulează achiziţiile direct de pe telefonul mobil, utilizatorii nemaifiind nevoiţi să introducă datele de card, cele personale sau de livrare la fiecare achiziţie, îmbunătăţindu-se astfel radical experienţa de shopping; Recunoaştere facială – este o nouă metodă de plată a comenzilor online, aflată în stadiu incipient de dezvoltare, dar care devine tot mai răspândită, mai ales în China. Practic, prin intermediul unui sistem de recunoaştere facială, legat la contul de cumpărături online, unde sunt memorate şi datele bancare, orice client poate plăti produsele cumpărate, doar stând nemişcat câteva momente în faţa unei camere; Infrastructură - companiile trebuie să creeze sisteme flexibile şi sigure care să poată echilibra securitatea şi confidenţialitatea cu nevoia de schimbare a capacităţii, pe măsură ce se modifică cerinţele de business; Fluxuri de lucru integrate şi inteligente – regândirea continuă a proceselor pentru a maximiza capabilităţile oamenilor şi tehnologiilor şi crearea de medii pentru a maximiza randamentul afacerii; Adaptabilitatea modelului de business – este o practică ce presupune reevaluarea şi adaptarea continuă a modelelor de afaceri şi a fluxurilor de venituri utilizate de companie.
Per total, toate aceste lucruri au menirea de a oferi clienţilor o experienţă de shopping cât mai plăcută, fără probleme, care să se potrivească perfect pe dorinţele lor, eventual să le anticipeze preferinţele, procesul de achiziţie să fie mai uşor, mai rapid şi mai distractiv decât cel cu care sunt obişnuiţi.
Citește pe alephnews.ro: Procesul fraților Tate pentru trafic de persoane poate începe, a decis Tribunalul București
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: În căutarea unui loc de muncă: Doi din cinci angajaţi, nemulţumiţi de situaţia profesională/ Care sunt cele mai căutate domenii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chirie de 30 de bani pe zi în locul din România cu priveliște de vis! În spate se ascunde, însă, o poveste tristă
CANCAN.RO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe