Google vrea mai multe informaţii despre parteneriatul dintre Microsoft şi Yahoo!

Grupul Google s-a declarat, miercuri, interesat să afle mai multe informaţii privind parteneriatul în domeniul căutărilor pe internet şi al publicităţii online anunţat, miercuri, de Microsoft şi Yahoo!, adăugând că utilizatorii au de câştigat de pe urma concurenţei.

18 afișări
Imaginea articolului Google vrea mai multe informaţii despre parteneriatul dintre Microsoft şi Yahoo!

Google vrea mai multe informaţii privind parteneriatul dintre Microsoft şi Yahoo!

"În domeniul online, a avut loc, în mod tradiţional, o concurenţă intensă, şi experienţa ne-a dovedit că este în avantajul utilizatorilor", a declarat purtătorul de cuvânt al Google, Adam Kovakovich.

El a adăugat că reprezentanţii Google sunt interesaţi să afle mai multe despre acest acord.

În urma parteneriatului, Microsoft va obţine o licenţă pe o perioadă de zece ani pentru a integra tehnologia de cercetare a Yahoo! în propria platformă de căutare online, în timp ce Yahoo! va deveni "principala echipă de vânzare" în domeniul publicităţii pentru ambele grupuri.

În iunie 2008, Google a încheiat un acord cu Yahoo! în domeniul publicităţii, dar a renunţat la colaborare în urma obiecţiilor Departamentului de Justiţie din SUA.

Acordul a fost respins cu vehemenţă de furnizorii de publicitate, care s-au temut că dominaţia pe piaţă a Google şi Yahoo va duce la majorarea preţurilor.

Iniţial, Yahoo! a încheiat acordul cu Google pentru a se proteja de o ofertă de preluare din partea Microsoft.

Microsoft s-a opus cu hotărâre parteneriatului între Google şi Yahoo!.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici