Grupul britanic de bricolaj Kingfisher a preluat cele 15 magazine Bricostore din România

Grupul britanic de bricolaj Kingfisher a preluat de la compania franceză de retail Group Bresson cele 15 magazine Bricostore din România, cu vânzări de 131 milioane de euro anul trecut, şi ia în calcul posibilitatea creşterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.

1393 afișări
Imaginea articolului Grupul britanic de bricolaj Kingfisher a preluat cele 15 magazine Bricostore din România

Grupul britanic de bricolaj Kingfisher a preluat cele 15 magazine Bricostore din România (Imagine: Petrica Tanase/Mediafax Foto)

Kingfisher nu a dezvăluit suma tranzacţiei, care urmează să fie finalizată în următoarele două luni.

Magazinele din Romania urmează să fie reconfirgurate în formatul Brico Dépôt, utilizat de grupul britanic în Franţa şi Spania.

"Bricostore România a înregistrat vânzări de 131 milioane de euro anul trecut şi profit EBITDA de 5 milioane de euro. Este unul dintre cei mai mari retaileri de bricolaj din România, cu magazine bine amplasate. Folosind formatul Brico Dépôt, există posibilitatea creşterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine", se arată într-un comunicat al grupului britanic.

România este o piaţă atractivă, în creştere, pentru bricolaj. Piaţa organizată de profil s-a triplat în perioada 2005-2011, la circa 1 miliard de euro, se arată în comunicatul grupului britanic.

"Piaţa de amenajări interioare din România are un potenţial solid de creştere, iar magazinele pe care le cumpărăm se află în locaţii bune", a declarat directorul general al Kingfisher, Ian Cheshire.

După preluarea celor 15 magaizne, Kingfisher ajunge la aproximativ 1.050 de unităţi în nouă ţări din Europa şi Asia.

Kingfisher a înregistrat vânzări de 10,57 miliarde de lire sterline (12,3 miliarde de euro) pentru anul fiscal încheiat în ianuarie, în scădere cu 2,4% faţă perioada similară a anului anterior.

Compania Bricostore face parte din grupul Bresson, cu activităţi în sectorul de retail. Bresson deţine în prezent în Franţa supermagazinele alimentare Monoprix şi spaţiile comerciale But, destinate articolelor de mobilier.

Pe piaţa românească de bricolaj funcţionează companii precum Ambient, bauMax, Bricostore, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, OBI şi Praktiker.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici