Ikea renunţă la catalogul tipărit, după 70 de ani

  • Ikea a anunţat că va opri, după 70 de ani de existenţă, tipărirea catalogului său tradiţional, una dintre cele mai mari publicaţii anuale din lume, relatează BBC.
579 afișări
Imaginea articolului Ikea renunţă la catalogul tipărit, după 70 de ani

Ikea renunţă la catalogul tipărit, după 70 de ani

Compania a spus că „mai puţini oameni” citeau catalogul tipărit, pe măsură ce clienţii treceau la alternativele digitale pentru a face cumpărături.

Publicaţia a atins un maxim în 2016, când au fost distribuite aproximativ 200 de milioane de exemplare în peste 50 de pieţe.

Ultima ediţie care va fi tipărită este versiunea 2021, cu 40 de milioane de exemplare.

Prima ediţie a catalogului a fost realizată de însuşi fondatorul Ikea, Ingvar Kamprad, în 1951.

"Atât pentru clienţi, cât şi pentru colegi, catalogul Ikea este o publicaţie care aduce o mulţime de emoţii, amintiri şi bucurie. De 70 de ani a fost unul dintre cele mai unice şi mai iconice produse ale noastre", a spus Konrad Gruss, director general la Inter Ikea Systems

Compania a crescut deja investiţiile digitale, a spus Gruss, pe măsură ce consumul media şi comportamentul clienţilor se schimbă. Ikea a declarat că vânzările online au crescut cu 45% la nivel mondial anul trecut.

Compania - care are 445 de magazine - a anunţat în octombrie că intenţionează să deschidă zeci de noi magazine, inclusiv în Marea Britanie.

Compania lucrează la o publicaţie tipărită mai mică despre mobilierul de casă, care va fi disponibilă în magazine anul viitor.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici