Clienții ING Bank sunt anunțați că serviciul Home’Bank – atât aplicația mobilă, cât și versiunea web – va fi indisponibil sâmbătă, 2 august, începând cu ora 20:30, timp de aproximativ 12 ore. Măsura este necesară pentru derularea unei operațiuni de mentenanță programată, menită să îmbunătățească funcționarea platformei.
Potrivit informațiilor comunicate de bancă direct în aplicația ING Home’Bank, în această perioadă clienții nu se vor putea autentifica în Home’Bank și ar putea întâmpina dificultăți la plățile online cu cardul.
Totuși, cardurile ING vor putea fi folosite în continuare la plăți POS și pentru retrageri de numerar de la bancomate.
„Am ales acest interval pentru a reduce cât mai mult neplăcerile cauzate de limitarea accesului la funcționalitățile din ING Home’Bank”, transmite banca. Serviciile ar urma să fie restabilite duminică dimineață, 3 august, când aplicația va deveni din nou complet funcțională.
Clienții sunt sfătuiți să-și planifice din timp operațiunile bancare importante, pentru a evita eventualele neplăceri legate de indisponibilitatea temporară a serviciului.