Investiţii în companiile româneşti cu potenţial pe piaţa internaţională

  • Simple Capital investeşte 100 mii euro în compania românească de soluţii software KIM
  • În urma finanţării, investitorul preia 15% din acţiunile companiei
  • KIM este controlată de antreprenorul Vicenţiu Corbu
  • Pentru anul acesta, KIM estimează o cifră de afaceri de 1 milion de euro
  • În prezent, KIM are 15 angajaţi şi vrea să atragă cel puţin încă 5 persoane noi
146 afișări
Imaginea articolului Investiţii în companiile româneşti cu potenţial pe piaţa internaţională

FOTO: Facebook KIM

În noua realitate tehnologică, investitorii susţin tot mai mult companiile româneşti pregătite să iasă pe piaţa internaţională. De data aceasta este vorba de KIM, companie ce automatizează produsele de business din fabrici, corporaţii şi IMM-uri. A primit o investiţie de 100 mii de euro de la Simple Capital, vehiculul de investiţii private fondat de Andrei Pitiş.
 
„Încercăm cu acelaşi număr de oameni pe care o companie îl deţine, efectiv să producă mai mult, să facă mai mult şi automat lucrurile astea se pot vedea inclusiv la angajaţi, în sporuri, în beneficii. Omul este cea mai importantă resursă a noastră, a tuturor. Trebuie cumva şi noi, ca angajatori, să conştientizăm acest lucru. Niciodată nu poate fi înlocuit omul cu o maşină, dar - există un dar - omul într-adevăr poate fi canalizat către anumite direcţii în a lucra şi în a-şi executa task-urile mai eficient”, spune Vicenţiu Corbu, fondator & CEO al KIM.
 
Vicenţiu Corbu, fondatorul companiei de soluţii software KIM, are un background solid în proiecte IT internaţionale. A digitalizat sistemul de monitorizare a traficului aerian din Vietnam, a implementat un sistem de climatologie în Iran, în Insulele Maldive, iar în Pakistan un sistem de avertizare tsunami.
 
Acum, compania lui a adus, în premieră pe piaţă, un nou modul VR/AR pentru creşterea productivităţii în zonele de producţie, astfel încât operatorii de la maşini pot vedea în timp real ce comenzi le-au fost alocate şi îşi pot înregistra activităţile realizate.
 
„Ne închipuim acel om, că el ar avea aceste tool-uri, aceste unelte, prin a-şi evidenţia munca lui mai rapid în sistem. Automat el este mai apreciat de către conducere, fiindcă este vizibilă munca lui şi aportul lui, şi automat, practic eliminăm anumiţi timpi morţi”, explică Vicenţiu Corbu.
 
Andrei Pitiş spune că presiunea pentru digitalizare a crescut în toate tipurile de organizaţii, la nivel global. Iar furnizorii de soluţii care să crească agilitatea şi competitivitatea companiilor au o oportunitate foarte buna de poziţionare pe piaţă.
 
„Această optimizare vine şi cu profit mai mare pentru companiile care o implementează dar şi cu o utilizare mai eficientă a resurselor. Trebuie să ne gândim, să fim cât mai sustenabili, să putem să protejăm planeta. Noi nu vedem automatizarea că pe o modalitate de a reduce numărul de oameni care lucrează într-o companie ci dimpotrivă, de a creşte output-ul oamenilor care sunt deja în companie”, susţine Andrei Pitiş, CEO Simple Capital.
 
Dacă ai o idee de business care poate cuceri piaţa locală şi se poate extinde şi în afară, ai putea atrage atenţia investitorilor. Andrei Pitiş spune că nu ajută financiar companiile care fac angajaţii redunanţi. Dar le ajută să crească pe cele care îi ajută pe oameni să lucreze mai eficient.
 
„Dacă este o companie care crează cu adevărat o tehnologie unică şi de calitate şi dacă sunt nişte oameni care îşi doresc să fie de succes pe piaţa internaţională, acolo este sweet spot-ul meu. Cel mai mult investesc în oameni pasionaţi care pot să creeze valoare la nivel internaţional”, adaugă Andrei Pitiş.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici