Jogger, primul hibrid din gama Dacia va fi asamblat la Mioveni. Care va fi preţul de pornire

Dacia Jogger este cel mai nou model al gamei constructorului autohton şi vine să readucă marca mai aproape de "esenţa" a ce se dorea a fi în 2004, atunci când a fost relansată de Grupul Renault, anunţă Ziarul Financiar.

3636 afișări
Imaginea articolului Jogger, primul hibrid din gama Dacia va fi asamblat la Mioveni. Care va fi preţul de pornire

Jogger, primul hibrid din gama Dacia va fi asamblat la Mioveni. Care va fi preţul de pornire

Jogger va fi primul hibrid din gama Dacia şi va fi produs începând cu finalul acestui an la Mioveni alături de Duster, Logan şi Sandero Stepway.

Preţul său de pornire va fi de 15.000 de euro cu TVA şi va fi cel mai scump model Dacia de până acum, cu cel mai ridicat preţ de pornire. Duster pleacă de la 14.100 de euro, însă este şi ultimul model "înrudit" cu Loganul din 2004.

În plus, oficialii francezi spun că Jogger este un model de segment compact – prin prisma lungimii, dar şi spaţiului interior. Segmentul compact reprezintă aproape 40% din piaţa europeană, iar SUV-urile compacte au mai bine de jumătate din acest segment pe care Jogger a fost lansat.

Cu 4,55 metri, Dacia Jogger este cel mai lung model Dacia şi cu cel mai mare ampatament – 2,9 metri şi o gardă la sol de 20 cm.

Precum Sandero Stepway, Jogger vine cu bare de plafon care se pot roti pentru a permite transportul obiectelor şi vine cu bandouri pe portiere sub forma unui autocolant mai gros.

Principala sa caracteristică, precum şi în cazul primului Logan MCV reprezintă posibilitatea de a transporta fără probleme şapte pasageri. În această configuraţie portbagajul are 160 de litri. În format cu 5 locuri capacitatea urcă la 708 litri, iar în cea cu două, 1.819 de litri. La acestea se adaugă 24 de litri spaţii de depozitare.

Jogger va dispune de două linii de echipare – Essential şi Comfort alături de una "limitată”, Extreme, din 2022, momentul lansării.

Liniile de echipare vor fi similare cu cele de la Sandero Stepway, inclusiv cu 3 versiuni pentru sistemul multimedia.

Echiparea va include şase airbaguri, senzori de parcare faţă şi spate, card în loc de cheie şi o nouă gamă de motoare, care va veni cu trei propulsoare, dintre care două complet noi. Cea de bază este Eco-G, de 100 CP benzină/GPL disponibilă în prezent atât pe Duster cât şi pe Logan&Sandero.

Prima noutate o reprezintă noul motor de 1,0 litri TCe de 110 CP, 200 Nm şi transmisie cu 6 trepte. Aceste două motorizări vor fi disponibile din momentul lansării maşinii în 2022.

A treia motorizare şi cea mai aşteptată, cu toate vă ca fi disponibilă din 2023, este cea hibridă de 140 CP cuplată la o transmisie automată. Acesta va fi şi primul model hibrid Dacia iar bateria sa de 1,2 kW va permite plecarea electrică de pe loc.

Vânzările vor demara în februarie 2022, iar comenzile vor fi preluate din luna noiembrie.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici