- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.02.2014, 17:32)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter
Operatorul olandez KLM introduce un sistem care permite pasagerilor să-şi plătească biletele şi să beneficieze de serviciile companiei aeriene prin intermediul reţelelor de socializare Facebook şi Twitter.
167 afișări
KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"Pasagerii KLM pot să îşi rezerve biletul, să şi-l schimbe, să îşi rezerve locul în avion sau să opteze pentru bagaj suplimentar, plătind pentru toate acestea prin reţelele sociale Facebook şi Twitter. Până acum, clienţii care făceau solicitări de călătorii prin Social Media puteau plăti pentru biletele de avion selecţionate doar prin telefon", potrivit unui comunicat al KLM, care arată că este prima companie aeriană care introduce un astfel de sistem.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
KLM, prin pagina sa de Facebook globală, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta îşi poate alege metoda de plată pentru a completa tranzacţia. Agentul Social Media KLM responsabil primeşte un mesaj prin care este informat că plata a fost efectuată, iar clientul primeşte o confirmare a plăţii.
Compania oferă asistenţă permanentă pe Twitter si Facebook, urmând ca acest serviciu să se extindă şi să includă şi Google+.
"Cei 130 de agenţi Social Media KLM răspund la aproximativ 35.000 de întrebări pe Facebook şi Twitter în fiecare săptămână. Numărul de fani ai paginii de Facebook KLM depăşeşte 5 milioane, făcând astfel din KLM compania aeriană cu cei mai mulţi fani din lume", se mai arată în comunicatul companiei.
KLM operează trei curse zilnice Bucureşti-Amsterdam, pe care a transportat în 2012 aproximativ 260.000 de pasageri, cu 16% mai mult faţă de anul precedent.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Mădălina Ghenea, despărțire oficială bombă de iubit chiar în ziua de Paște! Românca a rupt tăcerea despre relația intimă cu milionarul
PROSPORT.RO
Ce trebuie să faci neapărat azi, pe 6 mai, în a doua zi de Paște. Tradiția datează de secole în România
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe