Mall-uri vs magazine online. Ce soluţii găsesc marile centre comerciale pentru atragerea publicului

Problema mall-urilor din SUA după marele entuziasm imobiliar este una stringentă şi actuală, iar soluţiile sunt unele radicale: ori transformi ceea ce există în ceva care să-ţi aducă în continuare clienţi.

337 afişări
Imaginea articolului Mall-uri vs magazine online. Ce soluţii găsesc marile centre comerciale pentru atragerea publicului

Mall-uri vs magazine online. Ce soluţii găsesc marile centre comerciale pentru atragerea publicului

Marele entuziasm imobiliar dintr-o anumită perioadă se traduce peste ani în inflaţie de clădiri de un anume tip.

Problema este una de actualitate în SUA, unde magazinele fizice pierd de multe ori lupta cu concurenţii lor online, astfel încât diverşi retaileri se văd nevoiţi să închidă multe dintre unităţile lor, ceea ce afectează şi mallurile, arătând că s-au construit prea multe astfel de centre comerciale pentru nevoile actuale ale publicului. Pentru proprietarii de malluri, scrie Wall Street Journal, nu a mai rămas decât soluţia demolării ori a transformării în ceva care să atragă totuşi clienţi.

Prima soluţie a fost aplicată în cazul City Center Mall din Columbus, Ohio, cândva foarte căutat şi unde se ţineau chiar şi concerte ale unor trupe la modă, acesta fiind demolat şi păstrându-se doar parcarea subterană. Pe locul său se află în prezent un parc, cu loc pentru spectacole, cafenele, un carusel şi terenuri de bocce (joc italian cu bile de lemn), care a atras însă dezvoltatori rezidenţiali şi de birouri în jurul lui.

Află care sunt restul soluţiilor, pe BM

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici