MAŞINA ANULUI 2013 la nivel mondial. Ce autovehicul a obţinut titlul

Noua versiune a modelului Volkswagen Golf a câştigat joi titlul de maşina anului 2013 la nivel mondial, din partea unui grup de jurnalişti, la salonul auto de la New York.

2739 afișări
Imaginea articolului MAŞINA ANULUI 2013 la nivel mondial. Ce autovehicul a obţinut titlul

MAŞINA ANULUI 2013 la nivel mondial. Ce autovehicul a obţinut titlul

Noul automobil este mai lung, mai încăpător, mai jos şi mai sportiv decât varianta pe care o înlocuieşte, fiind şi mai eficient din punctul de vedere al consumului de carburant, informează Forbes.

Variantele de bază sunt Golf pe benzină, diesel Golf TDI şi cea sport, Golf GTI.

"Pentru mine această maşină este o bijuterie", a declarat Rainer Michel, vicepreşedinte al Volkswagen of America.

Noul Golf este la mare distanţă de strămoşul său ieftin VW Rabbit, un hatchback de la sfârşitul anilor ’70.

La nivelul industriei auto, modelele hatchback sunt dificil de vândut pe piaţa americană, dar VW şi alte companii încearcă să schimbe situaţia prin introducerea unei noi generaţii de maşini, cu design european atractiv, performanţe decente, consum eficient de carburanţi şi echipare premium.

Între aceste modele se numără Mazdaspeed3, Fiat 500 Abarth şi Ford Focus ST.

A şaptea generaţie de VW Golf este deja la vânzare în Europa, dar nu va intra pe piaţa americană înainte de jumătatea anului viitor, ca model 2015.

Preţul VW Golf 2013 porneşte de la 18.095 euro, dar modelele cu opţionale depăşesc 20.000 de euro şi pot ajunge chiar la 30.000 de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici