MEDIAFAX organizează astăzi „Mediafax Talks about IMM-uri”: România, în top 3 ţări în care antreprenorii nu întocmesc niciun plan de afaceri

Agenţia de presă MEDIAFAX organizează, joi, 1 noiembrie, a 11-a ediţie a „Mediafax Talks about IMM-uri din România”, care se va axa pe subiecte de actualitate şi interes pentru întreprinderile mici şi mijlocii (IMM).

321 afișări
Imaginea articolului MEDIAFAX organizează astăzi „Mediafax Talks about IMM-uri”: România, în top 3 ţări în care antreprenorii nu întocmesc niciun plan de afaceri

MEDIAFAX organizează joi a 11-a ediţie a „Mediafax Talks about IMM-uri”: România, în top 3 ţări în care antreprenorii nu întocmesc niciun plan de afaceri

Totodată, IMM este un acronim pentru Inovaţie, Maturitate şi Mobilitate, acestea fiind cele trei chei în jurul cărora vor fi purtate discuţiile din cadrul conferinţei.

Printre vorbitorii de la eveniment se numără: Alexandru Petrescu, directorul general al Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii (FNGCIMM); Florin Jianu, preşedintele Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR); Paula-Marinela Pîrvănescu, secretar de stat în Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat.

De asemenea, printre reprezentanţii industriei vor prezenta temele de interes pentru IMM-uri vor fi prezenţi: Cristina Andreea Gongu, directorul Sucursalei Ilfov al CEC Bank; Ciprian Condur, Managing Partner al System Innovation România; Mihaela Păun, vicepreşedintele Bitdefender; Eugen Anicescu, Country Manager al Coface România; Aliz Kosza, business mentor.

În cadrul evenimentului vor fi abordate următoarele teme:

- Banking – cum influenţează digitalizarea creditele acordate IMM-urilor?

- Ce efecte are tehnologia asupra IMM-urilor: le permite să atace pieţe noi, externe şi interne, precum şi pieţe inaccesibile până acum, din cauză că era nevoie de un prag mare de intrare. Le permite sa aibă unele costuri mai mici. Le oferă soluţii de promovare. Digitalizarea este noul viitor.

- Ce soluţii au găsit alte IMM-uri la criza forţei de muncă? (angajaţi externi, teleworking etc.)

- Alte soluţii de finanţare, ţinând cont de modificările fiscale din ultimul an şi efectele pe care acestea le-au avut deja în piaţă.

- Listarea, o soluţie de extindere a businessului şi în plan regional.

- De ce ne oprim la graniţele ţării? Este o chestiune de a) bani, b) mentalitate, c) curaj, d) altceva?

- Spre ce pieţe ne putem îndrepta, care sunt zonele unde antreprenorii pot avea succes?

- Care este implicarea oficialilor de la ambasade sau misiuni economice în sustinerea proiectelor româneşti?

- Cum şi unde găsim cei mai potriviţi angajati, experţi, consultanţi?

- Cum ar trebui să privescă românii un eventual prim eşec pe o piaţă externă?

- Ar fi mai uşor de folosit o franciză?

- Există şcoli şi manuale pentru antreprenoriat, dar cât de utilă este această experienţă şi care sunt rezultatele?

- Care sunt rezultatele finanţărilor acordate pentru înfiiinţarea unui IMM?

- Cât de bine este reprezentat/predat antreprenoriatul în scoala românească?

- Care sunt planurile pentru viitor?

- România se află în top 3 ţări în care antreprenorii nu întocmesc niciun plan de afaceri, cu un procent de 25%, iar Turcia este ţara fruntaşă în ceea ce priveşte planificarea. De unde această lipsă de prevedere?

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici