Nike şi Lenovo, printre companiile afectate de disputele comerciale dintre Statele Unite şi China

Un boicot al produselor americane în China ar afecta branduri precum Nike, General Motors, Ford Motor şi Tiffany & Co, în timp ce sancţiunile americanilor ar pune presiune pe exportatorii chinezi de electronice precum Lenovo Group şi ZTE Corp, potrivit Credit Suisse Group AG, citat de Bloomberg.

281 afișări
Imaginea articolului Nike şi Lenovo, printre companiile afectate de disputele comerciale dintre Statele Unite şi China

Nike şi Lenovo, printre companiile afectate de disputele comerciale dintre Statele Unite şi China

Din perspectiva Chinei, producătorii de electronice, haine şi dispozitive casnice ar putea fi cei mai afectaţi dacă disputele comerciale ar accelera, din cauza unei mari părţi a venitului care depinde de clienţii americani, susţine Reto Hess, reprezentant al Credit Suisse.

De exemplu, companii precum GoerTek Inc. şi Regina Miracle International Holdings Ltd. câştigă mai mult de 70% din venituri din Statele Unite.

În schimb, dacă utilizatorii chinezi boicotează brandurile americane, cum au făcut cu cele japoneze în 2012, în urma unei dispute teritoriale, producătorii interni precum producătorul de maşini BYD Co. şi compania de echipamente sportive Anta Sports Products Ltd., ar avea de câştigat, menţionează Hess.

De asemenea, brandurile străine, care nu sunt din Statele Unite, ar putea câştiga cote de piaţă. „Consumatorii chinezi ar putea decide să cumpere o maşină germană în locul unei americane, sau o bluză Adidas, nu una Nike”, a explicat Hess.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici