O zi în sediul H&M din Stockholm. Promisiunea suedezilor pentru români: preţuri la fel ca în restul Europei

Şi-a început cariera acum mai bine de 24 de ani vânzând haine într-un magazin H&M. Astăzi, Ann-Sofie Johansson este şeful departamentului de design al gigantului retailer vestimentar suedez. Nu are notorietatea unor "prinţi" ai modei precum Galliano, Lagerfeld sau Westwood, însă creaţiile ei şi ale armatei de circa 140 de designeri pe care o conduce sunt purtate deopotrivă de sute de mii de oameni de rând, dar şi de nume sonore precum cel al primei doamne a Statelor Unite ale Americii, Michelle Obama.

121 afișări
Imaginea articolului O zi în sediul H&M din Stockholm. Promisiunea suedezilor pentru români: preţuri la fel ca în restul Europei

O zi în sediul H&M din Stockholm. Promisiunea suedezilor pentru români: preţuri la fel ca în restul Europei

"Te încearcă o oarecare mândrie atunci când se întâmplă astfel de lucruri", admite Ann-Sofie Johansson. Îşi aminteşte perfect de ultima alegere vestimentară marca H&M a doamnei Obama, care a făcut furori în presa internaţională purtând o rochie de numai câţiva zeci deeuro. "A ales o creaţie frumoasă, un model dominat de puncte, pe care a accesorizat-o cu pantofi foarte strălucitori", ne spune şeful designerilor de la H&M.

La început, acum mai bine de şase decenii, totul a pornit cu o idee. Democraţia trebuia instaurată şi în cel mai elitist domeniu al businessului, moda. În prezent, compania suedeză Hennes & Mauritz (H&M) are 87.000 de angajaţi în 38 de ţări, iar reprezentaţii ei pun succesul pe seama respectării intacte a crezului de a face haine de calitate accesibile tuturor. Chiar şi românilor.

Citeşte mai multe despre H&M pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici