Povestea celui mai longeviv CEO la singura companie americană de asigurări, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu data de marţi, este "Vreţi să fiţi americani? - Povestea celui mai logeviv CEO la singura companie americană de asigurări din România".

214 afișări
Imaginea articolului Povestea celui mai longeviv CEO la singura companie americană de asigurări, în Business Magazin

Povestea celui mai longeviv CEO la singura companie americană de asigurări, în Business Magazin

Din noul număr al revistei, cititorii pot afla perspectiva CEO-ului Metropolitan Life, Theodor Alexandrescu, în ceea ce priveşte rolul asigurărilor în perioada post-criză, marcată de îmbătrânirea populaţiei, de nevoia de reformă a sistemului de sănătate şi de nesiguranţa investiţiilor personale. Pledoaria acestuia se sprijină pe experienţa trecută cu bine a crizei AIG din 2008: fosta AIG Life, ulterior Alico, actualmente Metropolitan Life îşi păstrează poziţia de top între asigurători, iar acum aspiră să ajungă pe primul loc în piaţă până în 2016.

Câţi metri pătraţi de spaţii de retail au fost livraţi în acest an şi cine este miliardarul rus care cumpară acţiuni Apple, mizând pe viitorul companiei chiar şi după Steve Jobs, ce influenţă a avut criza asupra profesiei de bancher şi a strategiilor de resurse umane sunt întrebări al căror răspuns poate fi găsit în paginile revistei, la secţiunile dedicate. Tot aici, Orlando Szasz, fondator Renania, povesteşte cum se poate face primul million de euro, povestind din experienţa proprie. De asemenea, ce urmează să se întămple în domeniul construcţiilor pentru sectorul rezidenţial lovit de criză şi cum arată proiectele faţă de acum cinci ani, sunt alte informaţii prezentate în amănunt în paginile Business Magazin.

Studiul de Caz prezintă strategiile berarilor, ce sortimente noi pregătesc aceştia pentru vară, iar Infograficul săptămânii arată cum poate fi calculat numărul mediu de prieteni în lume pentru diverse tipuri de utilizatori de reţele sociale, ţinând cont de indicatori de segmentare precum vârsta, sexul şi preocupările lor.

În noul număr din 7 mai, la secţiunea Antreprenoriat, Srdjan Kovacevic, sârbul care a adăugat moda de lux pe harta capitalei, fiind administratorul celei mai mari reţele de astfel de magazine, Alsa Boutiques, împărtăşeşte cititorilor experienţa sa, iar din cadrul rubricii dedicate Turismului cititorii pot afla povestea unei afaceri de succes în acest domeniu, compania Eximtur, fondată şi condusă de Lucia Morariu.

La secţiunea Strategie, Bogdan Putinică, vorbeşte despre evoluţia serviciilor de externalizare IT din România, odată cu extinderea în vest, iar la rubrica Societate este prezentată tendinţa românilor de a se trata singuri, fără să mai întrebe medicul sau farmacistul şi efectele generate de acest lucru.

Care sunt cele mai puternice companii de mercenari din lume, ce preferă clienţii pentru a citi: e-reader, tableta sau smartphone, ce spune proprietarul lanţului de magazine Mathilde, Răzvan Ghesa, despre afacerea sa şi planurile pe care le are în vederea extinderii acesteia, sunt alte subiecte dezvoltate în paginile noului număr al revistei Business Magazin din 7 mai, disponibilă doar în reţelele Inmedio şi Relay.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici