- Home
- Economic
- WASHINGTON, (03.08.2014, 17:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
10197 afișări
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, relatează Bloomberg.
El a arătat că reevaluează portofoliul de branduri al companiei şi a început deja să restrângă operaţiunile grupului.
Până în prezent, cea mai notabilă decizie a fost vânzarea diviziei producătoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Aeronava care aduce Lumina Sfântă din Ierusalim a aterizat în România
-
Un oficial rus afirmă că NATO se pregăteşte de un conflict cu Moscova: Acţiunile NATO împotriva Rusiei sunt exersate folosind toate instrumentele
-
TASS: Rusia îl pune pe Volodimir Zelenski pe lista persoanelor căutate. Ce alţi oficiali europeni se află în vizorul Moscovei
Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a spus Lafley la o conferinţă cu analiştii.
El a refuzat ulterior, într-un interviu, să identifice brandurile la care se va renunţa.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a spus şeful P&G.
Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.
Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe