- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.04.2019, 15:50)
- Izabela Cutieru
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Războiul comercial dintre Airbus şi Boeing: Cine beneficiază de pe urma disputei privind subvenţiile acordate producătorilor de avione
Amplificarea disputei comerciale bazată pe subvenţiile acordate producătorului european de aeronave Airbus şi rivalului său american Boeing ar fi lipsită de sens şi ar servi doar beneficiilor unui nou competitor chinez, a declarat miercuri ministrul francez de finanţe.
1991 afișări
Războiul comercial dintre Airbus şi Boeing: Cine beneficiază de pe urma disputei privind subvenţiile acordate producătorilor de avione
Ameninţările din această săptămână ale preşedintelui american Donald Trump, conform cărora va impune taxe vamale suplimentare unor produse UE în valoare de 11 miliarde de dolari, au amplificat lunga dispută asupra subvenţiilor.
Statele Unite şi Europa s-au aflat într-un conflict extins pe parcursul a mulţi ani, cauzat de declaraţii ale ambelor părţi privind subvenţii ilegale acordate companiilor Airbus şi Boeing, pentru a le ajuta să câştige avantaje competitive în industria aeronautică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
„Un război comercial între Boeing şi Airbus ar fi absurd, având în vedere interconectarea celor două industrii şi dependenţa reciprocă”, a declarat Bruno Le Maire. „Acest conflict ar fi benefic doar pentru COMAC”, a adăugat acesta, făcând referire la Commercial Aircraft Corporation of China. COMAC este vârful de lance chinez în dorinţa de a devebi un jucător semnificativ în industria aerospaţială globală. Compania a prezentat în noiembrie un avion de pasagerid e cursă lungă, realizat în colaborare cu o companie din Rusia.
Le Maire a declarat că Europa dispune de mijloacele necesare pentru a-şi lua revanşa faţă de taxele impuse de SUA asupra bunurilor din UE, dar a adăugat: „Este infinit mai preferabil ca, împreună cu aliaţii noştri din SUA, să găsim calea către un compromis”.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe