Reacţia Clever Taxi, după ordonanţă: Activitatea aplicaţiei nu este afectată de modificările aduse legii taximetriei

Aplicaţia de transport Clever, care asigură servicii pentru peste 1,5 milioane de pasageri prin intermediul a peste 30.000 de şoferi autorizaţi, continuă activitatea pe plan local în ciuda intrării în vigoare a Ordonanţei de Urgenţă care aduce modificări Legii taximetriei, informează compania.

632 afişări
Imaginea articolului Reacţia Clever Taxi, după ordonanţă: Activitatea aplicaţiei nu este afectată de modificările aduse legii taximetriei

Clever: Activitatea aplicaţiei nu este afectată de modificările aduse legii taximetriei

„Noile reglementări nu influenţează modul în care operăm şi ne desfăşurăm activitatea pe piaţa din România. Aplicaţia mobilă Clever funcţionează exclusiv în colaborare cu şoferi autorizaţi, fie că sunt şoferi de taxi sau şoferi în regim rent a car, oferind pasagerilor acces simplu şi rapid la cele mai bune variante de transport disponibile, respectând parametrii legislaţiei în vigoare.

Suntem în discuţii constante cu Guvernul despre necesitatea reglementării transportului alternativ, ca soluţie complementară de transport şi care are nevoie de reglementare specifică.

Am primit din nou asigurări, inclusiv din partea vicepremierului Daniel Suciu şi a ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, pentru faptul că aplicaţiile mobile vor continua să funcţioneze pe piaţa locală, că există în lucru un cadru legislativ dedicat lor şi până la finalizarea sa nu vor exista abuzuri la adresa şoferilor parteneri.

În acest moment, aşteptăm ca reprezentanţii Guvernului să pună în dezbatere publică proiectul de ordonanţă de urgenţă dedicat aplicaţiilor de transport alternativ din România. Clever va avea în continuare deschidere faţă de autorităţi şi un rol activ în acest proces. Dorim să oferim toate datele şi informaţiile necesare pentru dezvoltarea unui cadru legal benefic atât pentru şoferi şi stat, dar mai ales pentru pasageri”, explică reprezentanţii Clever.

Compania a precizat că le oferă şoferilor colaboratori sprijin total, atât juridic, cât şi financiar, în cazul unor sancţiuni abuzive. „Încurajăm toţi şoferii să intre în legătură directă cu noi dacă întâmpină astfel de probleme”.

În acest moment, Clever înregistrează peste 4 milioane de cereri de transport lunar din partea pasagerilor.

Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. În prezent aplicaţia are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. Compania are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.

În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 9 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici