- Home
- Economic
- PARIS, (25.09.2014, 16:19)
- Luiza Chiroiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault trebuie să renunţe la unul dintre modelele Logan MCV, Dokker sau Lodgy ale Dacia. Care este motivul
Renault trebuie să oprească producţia unui model de familie al mărcii Dacia, Logan MCV, Dokker sau Lodgy, a declarat un purtător de cuvânt ai grupului, confirmând informaţia publicată de Les Echos, potrivit Autonews Europe.
2658 afișări
Renault trebuie să renunţe la unul dintre modelele Logan MCV, Dokker sau Lodgy ale Dacia. Care este motivul (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Motivul pentru care Renault va renunţa la unul dintre modelele de familie ale mărcii Dacia este că acest segment al pieţei auto se mută dinspre van-uri şi break-uri către SUV-uri şi modele crossover, potrivit unui analist al Inovev, Jamel Taganza.
Morgan Stanley estimează că Dacia are o marjă operaţională de 9%, similară cu cea a producătorilor de maşini de lux, iar continuarea producţiei unui model care înregistrează vânzări slabe ar pune în pericol profitabilitatea mărcii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
O dronă ar fi fost filmată în apropierea oraşului Brăila / Ce spun oficialii / Armata i-a dat raportul premierului
-
Peisaj de sfârşitul lumii în cel mai rece oraş din Europa: mii de case abandonate în Zapoliarnîi
-
Mass-media: un colonel rus al serviciilor secrete militare, ucis în masacrul de la Moscova
Dintre cele trei modele din segmentul minivan, doar Logan MCV a consemnat o creştere a vânzărilor, datorită versiunii îmbunătăţite prezentate în septembrie 2013.
Astfel, în Europa, vânzările modelului Logan MCV, produs în România, au urcat în primele opt luni ale anului la 23.930 de unităţi, mai mult decât dublul faţă de aceeaşi perioadă din 2013.
În schimb, vânzările la nivel european ale modelului Lodgy au scăzut, iar ale Dokker-ului au stagnat.
Mai exact, vânzările modelului Lodgy au coborât cu 44%, la 11.238 de unităţi, în primele şase luni ale anului, într-un segment care a înregistrat un declin de 9% în Europa, potrivit datelor JATO.
Dintre cele trei modele Dacia, Dokker a înregistrat cea mai consistentă cerere, volumul vânzărilor fiind constant, chiar şi în condiţiile în care segmentul de piaţă de care aparţine a consemnat un declin de 41% în perioada 2011-2014, potrivit analistului companiei Inovev.
În primele opt luni ale acestui an, vânzările Dacia în Europa au crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 250.769 de unităţi, datorită cererii mari pentru modelele Sandero, Logan sedan şi Duster, potrivit institutului de cercetare de piaţă JATO Dynamics.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ce se aruncă şi ce nu se aruncă în containerul pentru deşeuri din plastic?
Citește și: Renault va asambla maşini electrice pentru Bollore începând cu a doua parte a anului viitor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe