Se simplifică şi mai mult livrarea la easybox. Clienţii vor plăti aceeaşi taxă pentru orice comandă de pe site-ul eMAG

  • Clienţii de oriunde din ţară vor achita aceeaşi taxă de livrare de 9,99 lei pe comandă pentru produsele eligibile, fie că o plasează la eMAG sau la un seller din Marketplace.
  • Taxa de livrarea la easybox pentru o comandă de la un seller din Marketplace, în medie, cu 25% mai mică odată cu oferirea serviciului de către eMAG.
  • Abonaţii Genius beneficiază în continuare de livrarea gratuită la easybox pentru produsele marcate Genius.
1920 afișări
Imaginea articolului Se simplifică şi mai mult livrarea la easybox. Clienţii vor plăti aceeaşi taxă pentru orice comandă de pe site-ul eMAG

Se simplifică şi mai mult livrarea la easybox. Clienţii vor plăti aceeaşi taxă pentru orice comandă de pe site-ul eMAG

Începând de astăzi, clienţii eMAG vor avea parte de un proces şi mai simplificat de achiziţie şi de standarde uniforme în ce priveşte livrarea la easybox, fie că vor comanda de la eMAG sau de la un comerciant din Marketplace. Astfel, pentru orice comandă plasată de la seller pe eMAG, clienţii vor achita o taxă fixă de 9,99 de lei pe comandă. În cazul în care un client plasează o comandă care conţine produse de la mai mulţi selleri, această taxă se va aplica pentru fiecare seller în parte. Serviciul rămâne gratuit pentru clienţii care au un abonament Genius, pentru produsele cu marcajul Genius.

„Oamenii caută soluţii cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reuşeşte acest lucru, dovadă fiind adopţia foarte rapidă a acestei metode de către clienţi, deoarece astăzi, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG şi pentru comenzile plasate la selleri vine şi cu economii la bugetele clienţilor, care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică pentru fiecare comandă pe care o efectuează în Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

În ultimii ani, datorită evoluţiei accelerate a ecommerce, eMAG a investit în soluţii menite să îmbunătăţească experienţa de shopping a clienţilor şi să răspundă nevoii acestora de a câştiga timp liber pentru lucrurile importante din viaţa lor. Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de către Sameday, care permite ridicarea şi returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost  extins în toată ţara, ajungând la 2.700 de unităţi.  Dată fiind preferinţa tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu şi către reţelele altor curieri.

Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă şi transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienţi activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici