- Home
- Economic
- HONG KONG, (04.06.2015, 11:45)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Smithfield Foods vinde participaţia de 37% deţinută la Campofrio, pentru 357 milioane dolari
Smithfield Foods, deţinută integral de grupul chinez WH Group, cel mai mare productor de carne de porc la nivel mondial, a convenit vânzarea participaţiei de 37% deţinută la Campofrio, companiei mexicane Alfa, pentru 354 milioane de dolari în numerar.
530 afișări
Smithfield Foods vinde participaţia de 37% deţinută la Campofrio, pentru 357 milioane dolari (Imagine: Slviu Matei/Mediafax Foto)
În urma tranzacţiei, Alfa va controla, împreună cu Sigma Alimentos, 100% din acţiunile Campofrio. Alfa a precizat într-un comunicat că va păstra participaţia la Campofrio numai temporar, urmând să o vândă către Sigma.
"Tranzacţia reflectă angajamentul Smithfield de a-şi revizui în mod continuu portofoliul şi de a genera fonduri pentru susţinerea priorităţilor pe termen lung. Vânzarea corespunde iniţiativei noastre strategice de a consolida banaţa financiară a companiei şi de reducere a costurilor", a declarat într-un comunicat Larry Pope, preşedinte şi director executiv al Smithfield.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
Ucraina caută soldaţi. Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Lukaşenko ameninţă cu Apocalipsa: avem zeci de focoase nucleare ruseşti şi suntem gata să le folosim
Wan Long, preşedintele şi directorul general al WH Group, a spus la rândul său că tranzacţia întăreşte situaţia financiară şi structura de capital a grupului.
"Vom continua strategia de dezvoltare globală pentru a ne consolida poziţia de lider în industria cărnii de porc. Vom continua să dăm o atenţie strategică Uniunii Europene şi dezvoltării platformei deţinute în regiune, precum şi identificării unor posibile achiziţii strategice", a arătat Wan Long.
Operaţiunile europene ale Smithfield includ producţia de porci, procesarea cărnii şi împachetarea de carne în Polonia şi România.
Grupul american a intrat pe piaţa românească în 2004, când a cumpărat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Smithfield a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la Depozitul Frigorifer din Tulcea.
Investiţia Smithfield Ferme în România începând din 2004, anul înfiinţării, şi până în prezent, este de peste 500 milioane dolari, în mare parte în regim greenfield, dar şi pentru retehnologizarea şi aducerea la standarde europene a obiectivelor preluate de la vechiul complex de creştere a porcilor din Banat, se arată pe site-ul Smithfield România.
Campofrio, unul dintre cei mai mari procesatori de carne la nivel mondial, este prezent în Europa şi America prin intermediul a opt divizii, în Spania, Italia, Portugalia, Statele Unite, Germania, Belgia, Franţa şi Olanda, precum şi prin două companii mixte, Caroli Foods Group, în România, şi Jean Caby, în Franţa.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe