- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (17.03.2023, 20:41)
- Roxana Rosu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro
Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind uşor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de euro), potrivit estimărilor GPeC, ARMO şi ale principalilor jucători din domeniu.
71 afișări

După aproape un deceniu de creşteri spectaculoase, urmează o perioadă de consolidare cauzată şi de schimbarea comportamentului de consum al românilor, sunt de părere companiile.
Ridicarea restricţiilor din martie 2021 a dus la orientarea consumatorilor către produse specifice activităţilor outdoor (ex.: Fashion, Beauty, Lifestyle), a căror valoare medie este mai mică decât cea a produselor de folosinţă îndelungată (în special electronice şi electrocasnice sau mobilier), preferate în perioada pandemiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Viața în orașul de la granița dintre China și Rusia: „Nimeni nu vrea să fie prieten cu noi”
-
Putin ameninţă Marea Britanie din cauza furnizării de muniţie cu uraniu Ucrainei: Rusia va fi nevoită să reacţioneze
-
Donald Trump, primul fost preşedinte american care ar putea fi pus sub acuzare/ Starletă porno: "Voi dansa în stradă dacă Trump merge la închisoare"
-
Volodimir Zelenski aşteaptă "dialog" cu Beijingul privind iniţiativele de pace
Astfel, deşi valoarea este apropiată, numărul de tranzacţii online a crescut, la fel şi numărul cumpărătorilor.
“Comerţul online românesc are un potenţial mare de dezvoltare cu predicţii de dublare a valorii pieţei în aprox. 10 ani, poate chiar mai puţin. Tocmai pentru că este o piaţă în creştere, oportunităţile sunt semnificative – doar ca exemplu, potrivit oficialilor eMAG, în România sunt aprox. 15 milioane de produse unice în oferta magazinelor online, în timp ce în Germania sunt peste 100 de milioane. Asta înseamnă că piaţa este permisivă pentru noi jucători autohtoni, gama de produse disponibilă online va continua să crească, iar interesul jucătorilor internaţionali pentru România va fi din ce în ce mai mare. Vedem deja multe magazine online internaţionale care îşi deschid operaţiuni în România, mai ales în zona de Fashion”, a declarat Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Cristi Movilă, preşedinte ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online), spune că în ultimii 3 ani procentul persoanelor care au plasat cel puţin o comandă online aproape că s-a dublat, fiind în prezent în jurul a 79% dintre românii cu acces la internet.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe