- Home
- Economic
- CONSTANŢA, (13.11.2013, 14:14)
- Andreea Unturica , Cătălin Legănel
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tirurile vor putea tranzita de joi Canalul Dunăre-Marea Neagră pe o ambarcaţiune de mare tonaj
Compania Naţională "Administraţia Canalelor Navigabile (ACN) SA" a anunţat, miercuri, că ambarcaţiunea de mari dimensiuni care va asigura transportul maşinilor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone către sudul litoralului îşi va începe activitatea de joi, 14 noiembrie.
234 afișări
Tirurile vor putea tranzita de joi Canalul Dunăre-Marea Neagră pe o ambarcaţiune de mare tonaj (Imagine: Remus Badea/Mediafax Foto)
Tranzitul vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone a fost interzis peste podul de la Agigea de la data de 1 octombrie, din cauza uzurii podului care ar putea ceda sub presiunea traficului, iar pentru a ajunge în Portul Constanţa acestea folosesc mai multe rute ocolitoare, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Încă de atunci soluţia aleasă pentru ca autocamioanele să poată trece peste Canalul Dunăre - Marea Neagră a fost folosirea unei ambarcaţiuni, nava fiind găsită la Navrom Galaţi. Aceasta a necesitat însă unele modificări pentru a putea fi folosită pe Canalul Dunăre - Marea Neagră, astfel că abia săptămâna aceasta a ajuns la Constanţa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Gabara, ambarcaţiune de mari dimensiuni, are o lăţime de 14 metri şi o lungime de 60 de metri, iar la bordul ei vor putea urca nouă autohevicule mari.
Ambarcarea se va face chiar de la piciorul podului de la Agigea, unde au fost amplasate nişte pontoane ce vor ajuta la urcarea autovehiculelor de pe mal pe vas, iar durata unei curse va fi de aproximativ 25 de minute.
La vremea respectivă directorul ACN SA, Daniel Georgescu, declara că se va percepe o taxă de tranzitare a canalului, care va fi stabilită în funcţie de tranzit.
"Nu va fi o taxă normală, cum este la tranzitarea Dunării. Va fi cât să poată să acopere costurile curente - de întreţinere, salarii etc. Dacă cererea va fi mare, preţul va fi scăzut", a spus el.
Şi traficul vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică de 3,5 tone pe podul de la Agigea se desfăşoară cu restricţii, până la sfârşitul anului. Astfel, podul este închis total, câte două ore sau patru ore, trei zile pe săptămână, dintre care una în weekend, pentru înlocuirea unor fascicule la hobanele podului. Ulterior, după finalizarea acestor lucrări, restricţia de circulaţie pe pod va fi ridicată pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, urmând să se aplice autovehiculelor cu masa totală de cinci tone.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe