- Home
- Economic
- (21.10.2024, 08:57)
- Daniel Contescu
Trucul folosit de chinezi pentru a invada Europa cu maşinile lor ieftine. Italienii au luat foc şi s-au plâns Comisiei Europene
O asociaţie patronală din Italia denunţă strategia Beijingului de intra mai întâi pe piaţa din Turcia, pentru a evita suprataxarea impusă de Europa.
Urmărește
33682 afișări
Trucul folosit de chinezi pentru a invada Europa cu maşinile lor ieftine
„Pentru a evita taxele Uniunii Europene, maşinile chinezeşti trec în masă prin Turcia”. Reclamaţia vine din Italia, de la Federmotorizzazione, Federaţia Naţională a Comercianţilor de Autovehicule.
Plângerea arată o practică care ar putea exploda atunci când vor intra în vigoare noile taxe impuse pentru maşinile electrice produse în China şi vândute în Europa.
Pe Bătrânul Continent, importurile de maşini electrice din Republica Populară Chineză trebuie deja să plătească acum taxe de 10%, iar noile măsuri vor majora acest tarif cu o sumă variabilă între 17,4 şi 38,1%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Acest război ar putea deveni al nostru”. Avertismentul unui oficial german privind riscul de a opri ajutorul pentru Ucraina
-
Mihail Neamţu, după dispariţia tezaurului dacic: Întreaga filieră a trădătorilor trebuie expusă public
-
Kelemen Hunor: Viktor Orban, lider extrem de curajos care pune pe primul loc interesele ţării sale. Ce spune despre Călin Georgescu
BYD va investi 1 miliard de dolari în Turcia
În 2023, în Turcia au fost produse 1,4 milioane de vehicule, un număr care este aşteptat să crească. Aici este menţionată şi creşterea investiţiilor chineze în sectorul auto din Turcia.
Ţara lui Erdogan este favorizată de condiţii deosebit de avantajoase, iar cea mai recentă vine de la BYD.
Producătorul va construi o fabrică în Turcia pentru 150.000 de maşini pe an, în valoare de 1 miliard de dolari, care se aşteaptă să intre în functiune în 2026.
Federaţia din Italia a adresat o întrebare Comisiei Europene, punctând faptul că producătorii asiatici profită de acordul de uniune vamală dintre Ankara şi Bruxelles care permite mărfurilor să circule liber, fără aplicarea taxelor vamale.
Într-un context în care taxele la importurile directe de maşini din China au fost înăsprite pentru a combate practicile comerciale incorecte, acordul cu Turcia reprezintă o modalitate de eludare a sancţiunilor, permiţând producătorilor chinezi să continue să vândă în Europa fără obstacole.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cine este omul care conduce cel mai important lanţ de restaurante din România şi coordonează o echipă de 1.500 de oameni
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De ce erau atât de valoroase obiectele dacice furate de la muzeul din Olanda. Ce spune directorul Muzeului Național de Istorie
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe