Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.

109 afişări

Imaginea articolului Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport

Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport (Imagine: Bogdan_Maran/Mediafax Foto)

"Singura controversă referitor la brandul României estecea legată de izotip. Există similitudini evidente, înopinia mea, între acesta şi logoul unei firme de transport dinMarea Britanie", a spus Udrea.

Ea a adăugat că i-a rugat pe reprezentanţii THR-TNS să expliceConsiliului de Brand cum a fost creat izotipul.

"Dumneavoastră sunteţi cei care vor decide. Aşa cum veţi decidenoi aşa vom proceda", s-a adresat Udrea repreztanţilor Consiliului,din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lanţuluihotelier Continental, şi foştii secretari de stat în MinisterulTurismului Lucia Morariu şi Nicu Rădulescu.

Ea a mai spus că, dacă se va dovedi că asocierea THR-TNSa încălcat clauzele contractuale prin care era obligată săprezinte ministerului un produs unic, instituţia nu va plăti baniiprevăzuţi în contract.

"Toată această controversă a avut şi efecte pozitive. S-a făcuto promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, dacă ar fifost să o plătim", a spus Udrea, după care a părăsit sala,lăsându-i pe reprezentanţii Consiliului de Brand să analizezeproblema.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru adiscuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza dinbrand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţiiprivind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şialte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu vaefectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şitoate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, eletrebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cugrad mare de similitudine este relativ comună, dată fiindcantitatea semnificativă de desene pe internet.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
UDREA ,
FRUNZĂ ,
BRAND
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.