Vânzările Dacia au crescut cu peste 10%. Câte automobile a vândut Groupe Renault

  • Vânzările Dacia au crescut cu peste 10%, la 121.231 de vehicule în primul trimestru, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată Groupe Renault în comunicatul privind rezultatele din T1.
  • Cifra de afaceri a Grupului este de 10 miliarde euro (-1,1%) în primul trimestru al anului 2021. Cifra de afaceri din ramura Automobile, cu excepţia Avtovaz, s-a menţinut la 8,6 miliarde euro.
  • Vânzările globale ale Grupului au crescut cu 1,1%, la 665 038 vehicule în acest trimestru.
285 afişări
Imaginea articolului Vânzările Dacia au crescut cu peste 10%. Câte automobile a vândut Groupe Renault

Vânzările Dacia au crescut cu peste 10%. Câte automobile a vândut Groupe Renault

Marca Renault a vândut 42.951 vehicule electrice şi hibride în primul trimestru. Începând cu cel de-al doilea trimestru, Renault va propune trei noi vehicule hibride E-TECH şi un hibrid plug-in.

Dacia a înregistrat performanţe cu noile sale modele. Lansarea noului Sandero este un succes, cu cele peste 3 luni de vânzări. Dacia Spring, primul vehicul electric al mărcii, a înregistrat deja aproape 10.000 de precomenzi.

Într-un context încă afectat de pandemie, Groupe Renault a vândut 665.038 de vehicule în primul trimestru al anului 2021, în creştere cu 1,1% faţă de primul trimestru al anului 2020.

Au fost vândute 433.662 de vehicule Renault, în creştere cu 1,3% faţă de primul trimestru al anului 2020. În Europa, piaţa a crescut cu 3,9%, susţinută de impulsul viguros al pieţei vehiculelor utilitare uşoare. În acest context, marca Renault a vândut 250.163 de vehicule în creştere cu 2,7%. Pe piaţa europeană a autoturismelor, versiunile electrice şi electrificate ale mărcii Renault au reprezentat 23% din înmatriculări. După lansarea Twingo E-TECH Electric, marca Renault continuă să-şi extindă gama cu noile Arkana E-TECH hibrid, Captur E-TECH hibrid şi Mégane hatchback hibrid E-TECH plug-in, în cel de-al doilea trimestru.

În regiunile din afara Europei, Renault se concentrează pe cele mai profitabile segmente: în India, marca a lansat cu succes noul Kiger în segmentul SUV-urilor compacte care înregistrează o creştere rapidă; în Rusia, noul Duster, aflat în vânzare din martie, începe în forţă cu un mix de versiuni.

Marca Dacia a vândut 121.231 vehicule (+ 10,2%) datorită succesului lansării noului Sandero şi performanţelor înregistrate cu vânzările modelului Duster. Noua Dacia Spring 100% electrică promite să fie un succes, având în vedere precomenzile deja înregistrate.

Marca Lada a vândut 90.472 de vehicule cu o performanţă bună pe piaţa internă rusă (+ 5,4%), susţinută de modelele Granta, Vesta şi lansarea cu succes a NIVA Travel.

În primul trimestru al anului 2021, veniturile Grupului s-au ridicat la 10,015 miliarde euro (-1,1 %).

În plus faţă de modificarea stocurilor, care explică cea mai mare parte a impactului negativ asupra volumelor (-6,5 puncte), veniturile au fost afectate negativ de un efect valutar negativ de - 4,3 puncte.

Vânzările Zoe, Twingo Electric şi impulsul cererii de vehicule comerciale au contribuit la efectul de mix de produse pozitive de + 2,4 puncte.

Contribuţia Avtovaz la cifra de afaceri a Grupului s-a ridicat la 685 milioane euro în acest trimestru, în scădere cu -2,3 %.

Serviciile de mobilitate au înregistrat venituri de 5 milioane euro comparativ cu 6 milioane euro în primul trimestru al anului 2020.

La 31 martie 2021, stocurile totale (incluzând reţeaua independentă) reprezentau 487.000 unităţi faţă de 661.000 unităţi la sfârşitul lunii martie 2020, cu o scădere de 26%.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici