- Home
- Economic
- LONDRA, (27.07.2012, 20:11)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Volkswagen cere demisia şefului Fiat de la conducerea asociaţiei auto europene ACEA
Volkswagen (VW) a cerut vineri demisia directorului general al Fiat, Sergio Marchione, de la conducerea asociaţiei producătorilor europeni de automobile ACEA şi a ameninţat că ar putea să se retragă din acest organism, după ce managerul italian a atacat politica de preţuri a grupului german.
367 afișări
Directorului general al Fiat, Sergio Marchione (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Marchionne a sugerat, potrivit unui articol apărut în New York Times, că strategia de preţuri a VW provoacă "o baie de sânge", relatează Bloomberg.
Publicaţia a relatat că şefi de companii, între care şi Marchionne, preşedinte al ACEA, acuză grupul german că se foloseşte de criza datoriilor pentru a-şi extinde cota de piaţă.
"Comentariile arată încă o dată că Marchionne nu este calificat pentru a fi preşedinte al ACEA", a declarat purtătorul de cuvânt al VW, Stephan Gruehsem, care cere demisia şefului Fiat de la conducerea asociaţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
El a adăugat că VW ia în considerare retragerea din ACEA.
Un reprezentant al Fiat din Torino, contactat de Bloomberg, a refuzat să comenteze.
Disputa scoate în evidenţă tensiunile din industria auto europeană, care reflectă criza datoriilor.
VW a raportat joi rezultate trimestriale record, în timp ce Fiat şi PSA Peugeot Citroen sunt afectate de agravarea pierderilor în Europa.
Fabricile VW, BMW şi Daimler din Europa lucrează la o capacitate de peste 90%, în timp ce alţi producători europeni au rate de 60%-75%.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Puncte cheie din interviul extins al lui Macron cu The Economist. Xi Jinping, surpriza interviului: „China nu-și dorește o Rusie care destabilizează, un Iran cu arme nucleare sau un Orient Mijlociu cufundat în haos”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00