Facebook plăteşte Reuters pentru verificarea informaţiilor publicate pe reţea şi pe Instagram

Facebook a încheiat un acord cu Reuters pentru verificarea conţinuturilor publicate pe platformă şi pe aplicaţia Instagram. Hotărârea a fost luată în contextul în care Facebook se confruntă cu presiuni privind eliminarea ştilor false.

268 afişări
Imaginea articolului Facebook plăteşte Reuters pentru verificarea informaţiilor publicate pe reţea şi pe Instagram

Facebook plăteşte Reuters pentru verificarea informaţiilor publicate pe reţea şi pe Instagram

Decizia a venit după ce serviciile secrete americane au informat că platformele de socializare online au fost folosite într-o campanie a ruşilor, care a avut ca scop influenţarea alegerilor din SUA din 2016, lucru negat de administraţia de la Moscova.

O secţie nou înfiinţată în cadrul Reuters se va ocupa de verificarea conţinuturilor - fotografii, înregistrări video, titluri etc. - dedicate utilizatorilor din SUA, în limbile engleză şi spaniolă, a anunţat agenţia de presă într-un comunicat.

Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost făcute publice.

Reuters nu este singura companie cu care Facebook colaborează pentru verificarea conţinuturilor. Plarforma de socializare online a mai încheiat parteneriate în acest sens cu şapte companii, inclusiv Associated Press şi Agence France-Presse.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici