Prima pagină » Știri externe » Incidentul Kiss Cam a adus formației Coldplay o creștere record de audiență

Incidentul Kiss Cam a adus formației Coldplay o creștere record de audiență

 Incidentul Kiss Cam a avut un efect direct asupra popularității trupei Coldplay. Potrivit Billboard, între 12 și 16 iulie, muzica formației a înregistrat 28,7 milioane de ascultări numai în Statele Unite. În urma incidentului, numărul de ascultări a crescut cu 25%.
Incidentul Kiss Cam a adus formației Coldplay o creștere record de audiență
Sursa foto: Andreas Arnold/dpa via AP

În timpul unui concert Coldplay, doi angajați ai companiei Astronomer au fost filmați când se îmbrățișau, iar imaginile au fost transmise pe ecranele arenei unde se desfășura concertul. Bărbatul și femeia au încercat să se ascundă, determinându-l pe solistul trupei Coldplay, Chris Martin, să spună la microfon că „fie au o aventură, fie sunt foarte timizi”.

Ulterior, videoclipul a avut milioane de vizualizări pe rețelele de socializare, a fost distribuit pe mai multe platforme și a devenit o sursă de glume online și în programele de televiziune, potrivit AFP.

Reprezentanții Astronomer au început o anchetă internă în urma incidentului. Atât CEO-ul companiei, Andy Byron, cât și directoarea de resurse umane, Kristin Cabot, au demisionat.

În zilele care au urmat difuzării imaginilor pe ecranele de pe stadionul Gillette, numărul de ascultări ale pieselor Coldplay a crescut cu 25%, ajungând la 35,7 milioane. Vârful audiențelor a avut loc pe 18 iulie, când videoclipul a devenit viral pe TikTok. Cântecele emblematice ale trupei urcă vertiginos în topuri, de la „Fix You” (+34%) la „Hymn for the Weekend”, „The Scientist” (+27%) și „Sparks” (+18%).