Interlocutorii lui Obama în timpul discuţiilor pe Internet erau susţinători ai săi

Preşedintele american, Barack Obama, şi-a plasat proprii susţinători în public pentru a-i adresa întrebările care să îl ajute să transmită mesajul aşa cum vroia el, împrumutând astfel cel puţin una dintre practicile predecesorului său, George W. Bush, relatează Washington Post în ediţia electronică.

15 afișări
Imaginea articolului Interlocutorii lui Obama în timpul discuţiilor pe Internet erau susţinători ai săi

Interlocutorii lui Obama în timpul discuţiilor pe Internet erau susţinători ai săi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Cred că este important să îi ascultăm pe criticii noştri... pentru că nu numai că vei avea eventual ocazia să le schimbi părerea, dar şi mai important, uneori o vor schimba şi ei pe a ta", declara Obama, citat de purtătorul de cuvânt Robert Gibbs, într-un interviu.

Dar deşi secţiunea de întrebări online în direct cu Casa Albă a fost deschisă oricărui membru al publicului care dispunea de o conexiune la Internet, cinci interlocutori selectaţi la întâlmplare s-au dovedit a nu fi persoane tocmai obişnuite. Printre aceştia se afla un membru al sindicatului internaţional al funcţionarilor publici, un membru al Comisiei naţionale democrate care a participat la campania lui Obama, un fost candidat democrat la o funcţia de delegat pentru statul Virginia, şi un om de afaceri din Virgina, care a şi donat bani pentru campania preşedintelui în 2008.

"Casa Albă s-a adresat mai multor grupuri locale şi camere de comerţ, iar acestea şi-au invitat membrii să vină şi să participe" la discuţii, a declarat purtătorul de cuvânt la Casei Albe, Nicholas Shapiro.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici