Super Bowl 2020, urmărită de 100 de milioane de oameni. 30 de secunde de publicitate au costat 5.6 milioane de dolari

Super Bowl este cea mai urmărită competiţie de sport de către fanii din Statele Unite ale Americii. În fiecare an se învârt sute de milioane de dolari pentru reclamele din timpul partidei, iar presa din SUA a făcut publice câteva date.

757 afişări
Imaginea articolului Super Bowl 2020, urmărită de 100 de milioane de oameni. 30 de secunde de publicitate au costat 5.6 milioane de dolari

Super Bowl 2020, urmărită de 100 de milioane de oameni. 30 de secunde de publicitate au costat 5.6 milioane de dolari. Sursă foto: Profimedia

Din estimările specialiştilor, în acest an firmele care au vrut să aibă vizibilitate la sute de milioane de telespectatori au plătit aproximativ 5.6 milioane de dolari pentru 30 de secunde. De la an la an cresc şi audienţele, iar la finala Campionatului Naţional de Fotbal American s-au uitat, potrivit indicatorilor de măsurare a audienţelor, aproximativ 100 de milioane de oameni.

Kansas City Chiefs a câştigat, duminică, ediţia cu numărul 54 a Super Bowl, după ce a învins în finala Campionatului Naţional de Fotbal American (NFL) formaţia San Francisco 49ers, scor 31-20, pe Hard Rock Stadium, din Miami.

Pentru Kansas City Chiefs a fost primul titlu Super Bowl după o pauză de jumătate de secol. De asemenea, echipa condusă de Andy Reid este prima din istoria NFL care câştigă trei jocuri din play-off după ce a fost condusă la 10 sau mai multe puncte, potrivit CNN.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici