„Tesla a intrat în faliment”. Anunţul care a bulversat comunitatea de afaceri

Cu prilejul zilei de 1 Aprilie, Ziua Păcălelilor, antreprenorul miliardar Elon Musk a vrut să facă o glumă, anunţând că Tesla a intrat în faliment.

12302 afişări
Imaginea articolului „Tesla a intrat în faliment”. Anunţul care a bulversat comunitatea de afaceri

Gluma a fost privită cu îngrijorare de comunitatea tehnologică globală, în condiţiile în care estimările financiare privind Tesla nu sunt dintre cele mai optimiste, scrie independent.co.uk. Chiar dacă produsele lui Musk au fost lăudate, acesta întâmpină probleme în fabricarea unor maşini fiabile şi specialiştii consideră că antreprenorul ar putea eşua lamentabil, dacă nu creşte producţia.

Musk a premeditat gluma cu anunţul „Ştiri importante în câteva ore...”. Pe de altă parte, el a transmis gluma după momentul de vârf al Zilei Păcălelilor. Chiar şi după fusul său orar din Palo Alto, ora era 3PM.

Elon Musk a glumit şi a anunţat că Tesla a intrat „în faliment”. „În ciuda încercărilor noastre de a strânge bani, inclusiv printr-o vânzare masivă de ouă de Paşte, Tesla a falimentat. Este atât de falimentară, încât nu vă vine să credeţi”.

„Există multe capitole ale falimentului şi Tesla le-a atins pe toate - inclusiv Capitolul 14 şi jumătate (cel mai neplăcut)”, a scris Musk.

„Elon a fost găsit leşinat lângă un Tesla Model 3, înconjurat de sticle de „Teslaquilla”, având lacrimi uscate pe obraji. Aceasta nu este o declaraţie oficială, pentru că...unde ar fi scopul? O lună fericită!”

Chiar dacă gluma ar putea avea rezonanţe în realitate, Musk a precizat că nimic nu este adevărat. Musk şi-a manifestat recent dorinţa de a deschide un site de ştiri, preluând mai mulţi jurnalişti de la alte publicaţii de umor, mai scrie sursa citată.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici