Roger Hatchuel Student Academy şi-a desemnat participanţii din partea României la festivalul Cannes Lions 2023

În urma selecţiei unui juriu internaţional la competiţia pentru calificarea la Roger Hatchuel Student Academy, au fost aleşi studenţii care vor participa anul acesta la Cannes Lions, în perioada 17 – 24 iulie.

222 afișări
Imaginea articolului Roger Hatchuel Student Academy şi-a desemnat participanţii din partea României la festivalul Cannes Lions 2023

România va fi reprezentată de Alexandra Chipăilă, Communications Consultant la Rogalski Damaschin, alături de Andra Semciuc, Junior Art Director la Leo Burnett, ambele fiind alumni ale şcolii The Alternative School for Creative Thinking  şi vor fi susţinute de Eye Temple.

Roger Hatchuel Student Academy este un program de învăţare intens şi divers pentru tinerii cu vârste între 18 şi 23 de ani, pasionaţi de creativitate, marketing, arte vizuale şi discipline ale comunicării. Un număr de 37 de studenţi din 29 de ţări diferite se reunesc pe durata festivalului Cannes Lions, după ce, în prealabil, au câştigat competiţiile locale din ţările lor de origine. 

În cadrul Cannes Lions 2023, studenţii participanţi la Robert Hatchuel Student Academy vor întâlni leaderi ai creativităţii globale, vor participa la o varietate de workshop-uri, vor rezolva briefuri şi vor genera idei pe baza discuţiilor şi a feedback-ului primit.  

Alexandra Chipăilă este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti şi în prezent studentă la master în cadrul aceleiaşi facultăţi. Ea  a beneficiat şi de o bursă din partea agenţiei pentru cursurile şcolii The Alternative School for Creative Thinking, unde s-a calificat şi în cadrul competiţiei Eurobest. 

„Încă de la 17 ani, de când am luat prima dată contact cu industria comunicării, mi-am setat constant ţeluri înalte, care mă intimidau. Mi-am dorit enorm de mult să lucrez în agenţie, iar după ce am ajuns în Rogalski Damaschin mi-am propus ca obiectiv să ajung la Cannes Lions. Deşi acest vis părea greu de atins, am continuat să muncesc cu entuziasm şi implicare şi să profit de orice oportunitate pentru a-mi îndeplini dorinţa”-  a declarat Alexandra. 

Andra Semciuc are 24 de ani şi este absolventă UNARTE la Facultatea de Arte Decorative şi Design, secţia Graphic Design. În prezent este Junior Art Director la Leo Burnett. Are o experienţă de peste 2 ani în editurile din România, fiind pe rând DTP şi Graphic Designer pentru Vellant, iar mai apoi Junior Art Director la Curtea Veche Publishing. 

În ultimii 18 ani, prin platforma de pionierat în educaţie creativă de la The Alternative School, am pregătit, selectat şi trimis anual tineri la specializările academiei. Mediul hrănitor de acolo – o combinaţie valoroasă de informaţie şi networking – a fost pentru cei mai mulţi o trambulină pentru carieră, azi fiind profesionişti de calibru. Efectele unei astfel de expuneri au consecinţe valoroase la scara industriei şi este motivul pentru care merită să continuăm tradiţia. , a spus Teodora Migdalovici, fondatoarea The Alternative School şi ambasadoarea Cannes Lions în România.

De 18 ani, The Alternative School For Creative Thinking, oferă mentorat şi selectează candidaţi de top pentru festivaluri internaţionale de creativitate, precum Cannes Lions şi Eurobest, reuşind să pregătească tineri care azi reprezintă industria cu profesionalism, atât la nivel local, cât şi internaţional.

Toată experienţa va putea fi urmărită pe pagina de Instagram The Alternative School For Creative Thinking,  acolo unde ambele participante vor transmite impresiile şi experienţele lor, în timp real.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici