Cheeky Girls au ratat semifinala emisiunii "Britain's Got Talent"

Grupul Cheeky Girls se află într-o aprigă dispută cu producătorii emisiunii "Britain's Got Talent", mama gemenelor originare din România afirmând că evoluţia fiicelor sale a fost marcată de căzătura unuia dintre dansatorii lor, din cauza scenei mult prea alunecoase, informează mirror.co.uk.

17 afișări
Imaginea articolului Cheeky Girls au ratat semifinala emisiunii "Britain's Got Talent"

Cheeky Girls au ratat semifinala emisiunii "Britain's Got Talent" (Imagine: Claudia Veja/Mediafax Foto)

Monica şi Gabriela Irimia pun eşecul calificării lor în semifinala emisiunii "Britain's Got Talent" pe seama refuzului producătorilor acestui concurs televizat de a le pune la dispoziţie un covor pentru a nu aluneca pe scenă.

Margit Irimia, mama şi totodată managerul gemenelor, a declarat: "M-am certat îngrozitor cu producătorii, încercând să-i conving să pună pe scenă covorul pe care îl puneau pentru ceilalţi dansatori, însă ei au strigat la mine şi mi-au spus că era prea târziu".

Un purtător de cuvânt al producătorilor acestei emisiuni de succes din Marea Britanie a afirmat că sănătatea şi siguranţa participanţilor reprezintă o chestiune pe care organizatorii show-ului o tratează cu maximă seriozitate şi că nu există nicio înregistrare cu trupa Cheeky Girls care ar fi cerut să i se pună la dispoziţie un covor pentru a fi rulat pe scenă înainte de evoluţia sa.

Potrivit mirror.co.uk, din cauza acestei dispute, imaginile cu evoluţia gemenelor din România ar putea fi eliminate din montajul episodului care va fi difuzat în Marea Britanie în cursul săptămânilor viitoare.

Gemenele Monica şi Gabriela, în vârstă de 26 de ani, s-au mutat în Marea Britanie la vârsta de 19 ani. Single-ul lor intitulat "The Cheeky Girls (Touch My Bum)" a ajuns până pe poziţia a doua în topurile muzicale britanice, în decembrie 2002. În ciuda faptului că a fost desemnată "cea mai proastă piesă pop din toate timpurile", în urma unui sondaj organizat de postul britanic Channel 4, discul lor single s-a vândut în nu mai puţin de 1,2 milioane de copii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici