Editura Publica lansează, în parteneriat cu Business Magazin, "Co-lecţia de economie"

Editura Publica lansează "Co-lecţia de economie", proiect realizat în parteneriat cu revista Business Magazin, care constă într-o colecţie de cărţi despre principiile de funcţionare a economiei, informează un comunicat.

55 afișări

Prima carte a seriei - "Teoria generală a folosirii mâinii de lucru, a dobânzii şi a banilor" - este semnată de John Maynard Keyneseste şi va fi disponibilă în librării şi pentru comenzi online începând de miercuri.

Lucrarea lui Keynes, aparută pentru prima dată în anul 1936, reprezintă punctul de cotitură către noua înţelegere a ştiinţei economiei prin regândirea rolului guvernului în societate, respectiv folosirea de măsuri fiscale şi monetare pentru temperarea efectelor adverse ale recesiunilor, crizelor şi boom-urilor economice.

"Fiecare recesiune sau criză economică a fost însoţită de reevaluarea teoriilor lui Keynes. Dacă anul trecut pe vremea aceasta am fi căutat Keynes pe internet, probabil că am fi obţinut site-uri ale universitaţilor, articole mai vechi, biografia lui Keynes. Acum numele lui Keynes este pomenit zilnic şi au loc dezbateri permanente despre corectitudinea şi eficienţa teoriei sale. Dar nu acesta este motivul pentru care deschidem «Co-lecţia de economie» cu Keynes, ci faptul că el poate fi considerat printre principalii fondatori ai macroeconomiei moderne şi lucrarea sa principală trebuie să fie citită de toţi cei care vor să înţeleagă cum funcţionează economia", a explicat Bogdan Ungureanu, directorul executiv al editurii Publica.

Cartea apare într-un tiraj de 3.000 de exemplare.

În colecţie vor mai apărea şi titlurile "The Return of Depression Economics and the Crisis of 2008", de Paul Krugman, laureat al Premiului Nobel în 2008, "Free to Choose", de Milton Friedman şi Rose Friedman, "The Theory of the Leisure Class", de Thorstein Veblen, şi "An Economic Theorist`s Book of Tales", de George Akerlof, laureat al Premiului Nobel în 2001.

De asemenea, editura Publica pregăteşte şi o colecţie de leadership. Acesta va apărea în a doua jumătate a anului şi va include autori precum Gary Hamel, John Kotter, Warren Bennis, C.K. Prahalad şi Lynda Gratton.

"Cea mai bine vândută carte a noastră în 2008 a fost «Aisbergul nostru se topeşte», a profesorului John Kotter. Este o carte despre gestionarea schimbării. Leadership-ul înseamnă un proces care dă naştere schimbării. Acesta este motivul pentru care ne-am gândit să adunăm într-o colecţie acele cărţi care îţi arată ce şi cum este leadership-ul autentic", a explicat Bogdan Ungureanu

Editura Publica este specializată în publicarea de cărţi de afaceri, economie şi stiinţe sociale. S-a lansat în mai 2007 cu best-seller-ul "Funky Business", de Kjell Nordstrom şi Jonas Ridderstrale. În noiembrie 2007, Publica a lansat seria de conferinţe "Meet The Thinkers", care mijloceşte întâlnirea dintre autorii din portofoliul editurii şi comunitatea oamenilor de afaceri din România. Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 28 de cărţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici