Emisiunea aflată la originea farsei telefonice regale a fost anulată

Emisiunea, difuzată de un post radiofonic australian, aflată la originea farsei telefonice care a condus la sinuciderea unei infirmiere din spitalul londonez în care era internată ducesa Catherine, soţia prinţului William, a fost anulată, au anunţat luni reprezentanţii postului.

226 afișări
Imaginea articolului Emisiunea aflată la originea farsei telefonice regale a fost anulată

Emisiunea aflată la originea farsei telefonice regale a fost anulată

Asistenta medicală Jacintha Saldanha s-a spânzurat pe 7 decembrie, la trei zile după ce a fost păcălită la telefon de prezentatorii emisiunii radiofonice "Hot 30", care au telefonat clinicii londoneze pretinzând că erau regina Elizabeth a II-a şi prinţul Charles, cu scopul de a obţine informaţii confidenţiale despre starea de sănătate a ducesei Catherine, internată din cauza unei forme severe de greţuri provocate de sarcină.

Pe 4 decembrie, la primele ore ale dimineţii, Jacintha Saldanha a transferat acel apel telefonic unei colege, aflată în secţia în care era internată ducesa britanică. Acea colegă le-a oferit celor doi prezentatori ai postului radiofonic australian informaţii despre soţia prinţului William, încălcând astfel normele de confidenţialitate în ceea ce priveşte pacienţii internaţi în acel spital.

Cei doi prezentatori, Mel Greig şi Michael Christian, şi-au prezentat scuze în mod public, cu ochii în lacrimi, şi nu au mai revenit la pupitrul acelei emisiuni după producerea tragediei. Ei au primit ulterior ameninţări cu moartea din partea unor persoane a căror identitate a rămas necunoscută.

Emisiunea lor a fost înlocuită cu o alta, "The Bump", iar această înlocuire a devenit definitivă începând de luni, a anunţat grupul Southern Cross Austereo, care deţine postul de radio 2DayFM.

"Mel şi MC sunt în continuare angajaţi, dar nu lucrează în această perioadă", a declarat purtătorul de cuvânt al grupului media citat. "Vom discuta despre redistribuirea lor în alte emisiuni atunci când vor fi pregătiţi să îşi reia activitatea", a precizat directorul grupului, Rhys Holleran.

Organismul australian care reglementează activitatea companiilor din mass-media a deschis o anchetă în acest caz. 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici