Eva Herzigova: Votca este cel mai bun truc de înfrumuseţare

Modelul Eva Herzigova a declarat într-un interviu recent că "votca este cel mai bun truc de înfrumuseţare" şi a dezvăluit că obişnuieşte să folosească această băutură alcoolică pentru a-şi decolora părul, informează contactmusic.com.

392 afișări
Imaginea articolului Eva Herzigova: Votca este cel mai bun truc de înfrumuseţare

Eva Herzigova (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Dacă beau votcă în fiecare zi? Singura mea doză de votcă zilnică este aceea care pe o folosesc pentru a-mi decolora părul. Şi este un truc care chiar funcţionează", a declarat celebrul model ceh pentru ediţia franceză a revistei Marie Claire.

În vârstă de 40 de ani, Eva Herzigova a dezvăluit faptul că odihna este secretul aspectului ei fizic tineresc.

"Cel mai bun truc de înfrumuseţare pe care vi-l recomand? Nu stau niciodată prea mult la soare, beau multă apă, multă odihnă şi sentimentul de a te simţi iubită", a spus Eva Herzigova.

Totodată, celebrul model consideră că industria modei s-a schimbat în rău faţă de epoca în care ea a cunoscut apogeul ei în modă, în anii '90. După părerea ei, modelele profesioniste din zilele noastre se copiază prea mult unele pe celelalte.

"În zilele noastre, toate fetele arată ca manechine din vitrine, aşa ţi se cere să fii. Drăguţă, dar fără carismă. În trecut, supermodelele erau nişte femei extraordinare, iar micile lor imperfecţiuni le făceau să fie şi mai frumoase. Fiecare avea propria personalitate. Au format cupluri intrate în legendă: Cindy Crowford şi Richard Gere, Stephanie Seymour şi Axl Rose. Acum, toată lumea arată la fel. Era supermodelelor a trecut. E trist", a comentat Eva Herzigova.

Eva rămâne unul dintre cele mai admirate şi mai respectate modele profesioniste din lume şi este imaginea producătorului de ceasuri de lux elveţian Chopard. În 2010 a apărut în campania de promovare a unui parfum lansat de brandul Dolce & Gabbana, alături de alte două modele celebre - Claudia Schiffer şi Naomi Campbell.

Eva Herzigova şi-a început cariera de fotomodel la vârsta de 16 ani, după ce a câştigat un concurs de frumuseţe organizat la Praga de compania franceză Metropolitan Models. În mai 1994, firma americană Sara Lee a lansat o campanie publicitară bazată pe fotografiile modelului ceh, în urma căreia Eva Herzigova a devenit celebră pe plan mondial, fiind numită "Miss Wonderbra" mult timp după această campanie. Ulterior, Eva Herzigova a semnat contracte importante cu casele Victoria's Secret, Louis Vuitton, Hugo Boss şi a devenit unul dintre manechinele vedetă ale agenţiei Elle.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici