- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (19.01.2012, 07:25)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Istoria internetului: Cum arătau Google, Facebook sau Twitter la lansare şi cum s-au schimbat de-a lungul timpului - FOTO
Unele dintre cele mai cunoscute site-uri din lume, ca Facebook, Google sau Amazon, şi-au schimbat radical aspectul de-a lungul timpului.
4610 afișări

Istoria internetului: Cum arătau Google, Facebook sau Twitter la lansare şi cum s-au schimbat de-a lungul timpului
În 1998, sigla Google era urmată de un semn de exclamare, iar site-ul oferea doar opţiunea de căutare a termenilor. Google indexa 25 de milioane de pagini, în timp ce în prezent indexează 25 de miliarde, scrie dailymail.co.uk.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump califică acuzațiile federale drept „ridicole și nefondate”. Fostul președinte american, acuzat că a pus în pericol SUA prin păstrarea unor secrete nucleare
-
Războiul din Ucraina, ziua 107, anul 2. Contraofensiva ucraineană, ziua 3: guvernatorul rus al Hersonului ar fi fost grav rănit în urma unui atac ucrainean / Ucrainenii au străpuns liniile de apărare ruseşti şi avansează spre unele zone aflate sub ocupaţia invadatorilor
-
Protestul ţăranilor polonezi la graniţa cu Ucraina. Camioanele, forţate să se întoarcă din drum
-
Maşinile termice, condamnate pentru viitor: benzina ar putea costa în Europa 2,28 de euro pe litru
Amazon, care în prezent vinde milioane de produse, printre care jucării, electronice şi ceasuri, se lăuda în 1994 că este "cea mai mare librărie din lume", oferind peste un milion de titluri. Chiar şi la acea vreme, site-ul invita utilizatorii să îşi spună părerea şi să facă recomandări.
Facebook, care a fost lansat în 1994 la Universitatea Harvard, nu a făcut schimbări majore la aspect, păstrând culorile alb şi albastru.
Pagina Twitter avea, în 2005, un fundal alb şi siglă verde, complet diferite de aspectul din prezent, cu albastru şi emblema cu pasăre. La lansare, numele site-ului era scris "Twttr", iar motto-ul paginii era "Dacă ai un telefon mobil şi poţi scrie mesaje, nu te vei mai plictisi niciodată".
Russell Beale, profesor de interacţiune între om şi computer la Universitatea din Birmingham, susţine că schimbările pe care le-au făcut site-urile de-a lungul timpului au remediat problemele pe care le aveau la lansare.
"Amazon este exemplul clar al site-urilor de la început: text albastru subliniat, fără grafică sofisticată", spune profesorul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe