Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton

Madonna va apărea în noua campanie Louis Vuitton pentru sezonul toamnă-iarnă 2009, artista fiind aleasă imaginea casei de modă pentru al doilea an la rând, informează ediţia britanică a Digital Spy.

24 afișări
Imaginea articolului Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton

Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea Louis Vuitton (Imagine: louisvuitton.com)

Noua campanie, care are o abordare diferită faţă de cea de anul trecut care o avea protagonistă tot pe Madonna, este descrisă ca un omagiu adus epocii de aur a Hollywood-ului.

"Deşi cele două campanii arată diferit, ele merg pe un concept unitar, integrând practic ambele părţi ale poveştii", a spus designerul Marc Jacobs.

Pentru şedinţa foto de anul trecut pentru campania Vuitton, Madonna a fost plătită cu suma de 7,5 milioane de euro.

În general, companiile de fashion premium şi cele care comercializează produse de lux au evitat publicitatea la TV, despre care se spune că ar degrada brandul, preferând promovarea în reviste. Cu toate acestea, Louis Vuitton a ales de această dată publicitatea TV, lansând un spot tematic de 90 de secunde care include cadre filmate în Franţa, Spania, India şi Japonia.

Potrivit site-ului oficial Louis Vuitton, campania de publicitate promovează brandul şi nu anumite produse specifice.

Campania targetează audienţe din pieţe în creştere, precum China, unde imaginea brandului Louis Vuitton este mai puţin sedimentată decât pe pieţele occidentale.

"Noile reclame se adresează unei clientele pe care nu o putem câştiga prin folosirea altor medii. În acest fel comunicăm şi faptul că Louis Vuitton este un brand diferit. Este ceva efemer dar care, în acelaşi timp, rămâne", a spus Pietro Beccari, şeful departamentului de marketing al casei Vuitton.

Descrisă de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici