Majoritatea persoanelor care se uită la TV preferă să nu facă alte lucruri, precum navigarea online

Cele mai multe persoane (76%) care vizionează un program TV preferă să se concentreze exclusiv asupra respectivului show şi să nu facă alte activităţi în acelaşi timp, precum navigarea pe internet şi petrecerea timpului pe reţele de socializare.

151 afișări
Imaginea articolului Majoritatea persoanelor care se uită la TV preferă să nu facă alte lucruri, precum navigarea online

Majoritatea persoanelor care se uită la TV preferă să nu facă alte lucruri, precum navigarea online (Imagine: Shutterstock)

Astfel, în ciuda existenţei telefoanelor inteligente, a internetului, a reţelei Twitter şi a altor surse de distragere a atenţiei, persoanele care se uită la un program TV rămân fidele respectivului show pe durata difuzării lui, spune publicaţia hollywoodreporter.com, care precizează că rezultatele acestui studiu sunt pozitive pentru industria de televiziune clasică .

În timp ce, în general, telespectatorii spun că obişnuiesc să facă mai multe activităţi cel puţin o dată în timp ce se uită la televizor, 76% dintre telespectatori spun că preferă mai degrabă să se concentreze asupra programului TV la care se uită într-un moment, decât să se lase atraşi de alte surse de distragere a atenţiei, precum reţelele de socializare online.

Totuşi, navigarea pe internet se situează în topul activităţilor preferate de oameni în timp ce aceştia se uită la TV. Pe locul al doilea în acest clasament se situează gătitul, în timp ce pe următoarea poziţie se află folosirea serviciilor online de mesagerie instant.

Potrivit aceluiaşi studiu, deşi mulţi oameni spun că folosesc internetul pentru a se documenta cu privire la un program de televiziune, doar 27% dintre aceştia încearcă să afle informaţii despre un show chiar în timp ce este difuzat la televizor. De asemenea, doar 14% dintre persoane se grăbesc să caute pe internet informaţii imediat după ce termină de vizionat un show la TV, iar 32% - în următoarea săptămână de la difuzarea programului la televizor.

Cei mai mulţi telespectatori nu sunt interesaţi să poarte discuţii online despre show-urile pe care le vizionează la televizor. Astfel, 55% dintre persoane sunt de acord cu afirmaţia: "Vreau să discut despre programele de televiziune doar cu persoanele pe care le cunosc, nu cu necunoscuţi de pe internet".

Pe de altă parte, studiul a explorat şi ceea ce a fost numit elementul " Game of Thrones", care se referă la show-uri care le atrag total atenţia privitorilor.

Astfel, 73% din cei chestionaţi în acest studiu au spus că există câteva programe de televiziune care sunt atât de importante pentru ei, încât aceştia se asigură că nu vor fi întrerupţi de nimic în timp ce le vizionează.

Acest studiu a cuprins un eşantion de 1.660 de case, persoanele din aceste cămine fiind chestionate în perioada 16 octombrie - 7 noiembrie. De asemenea, 40% din aceste persoane erau la momentul respectiv abonate la serviciile TiVo, iar 12% din cei chestionaţi au fost selectaţi de pe reţelele de social media. Toţi participanţii chestionaţi aveau peste 18 ani şi se uitau la televizor cel puţin şapte ore pe săptămână.

TiVo este o companie care oferă servicii de televiziune interactive, pe baza unui abonament. TiVo le oferă abonaţilor posibilitatea să aleagă momentul în care doresc să se uite la un anumit show.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici