- Home
- Life-Inedit
- CHICAGO, (18.07.2008, 18:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Muzica dată tare determină un consum mai mare de băuturi
Clienţii consumă mai multe băuturi şi beau mai repede dacă muzica din baruri are sonorul la nivel mare, potrivit unui studiu care va fi publicat, în octombrie, în revista Alcoholism: Clinical & Experimental Research.
26 afișări
Muzica dată tare determină un consum mai mare de băuturi (Imagine: Mediafax Foto)
"Studii anterioare au demonstrat că muzica dată tare determină un consum mai rapid şi că prezenţa sau absenţa muzicii influenţează timpul pe care o persoană îl petrece într-un bar. Este pentru prima dată când o abordare experimentală pe teren stabileşte efectele volumului ridicat al muzicii asupra consumului de alcool", a declarat Nicolas Gueguen, profesor de ştiinţe comportamentale la Universitatea din Bretania de Sud, Franţa.
Pentru ca studiul să fie cât mai concret, Gueguen şi colegii săi au mers în două baruri, unde proprietarii le-au permis să modifice volumul muzicii în trei seri de sâmbătă. Ei au ales, la întâmplare, 40 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani, care comandaseră câte un pahar de bere, şi au monitorizat timpul în care aceştia au consumat băutura la niveluri sonore diferite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Autorii studiului propun două ipoteze pentru a explica motivul pentru care muzica dată tare determină un consum mai mare de băutură într-un timp scurt. "Prima ipoteză, în concordanţă cu cercetările anterioare asupra muzicii, a alimentaţiei şi băuturii, este aceea că volumul sonor mare poate provoca o stimulare mai puternică, ce incită persoanele să bea mai repede şi să comande mai mult", a explicat profesorul.
"A doua ipoteză este că muzica dată tare a putut avea un efect negativ asupra schimburilor sociale din bar şi, în consecinţă, clienţii au băut mai mult pentru că au vorbit mai puţin", a menţionat acesta.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe