- Home
- Life-Inedit
- CHICAGO, (18.07.2008, 18:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Muzica dată tare determină un consum mai mare de băuturi
Clienţii consumă mai multe băuturi şi beau mai repede dacă muzica din baruri are sonorul la nivel mare, potrivit unui studiu care va fi publicat, în octombrie, în revista Alcoholism: Clinical & Experimental Research.
Urmărește
28 afișări
Muzica dată tare determină un consum mai mare de băuturi (Imagine: Mediafax Foto)
"Studii anterioare au demonstrat că muzica dată tare determină un consum mai rapid şi că prezenţa sau absenţa muzicii influenţează timpul pe care o persoană îl petrece într-un bar. Este pentru prima dată când o abordare experimentală pe teren stabileşte efectele volumului ridicat al muzicii asupra consumului de alcool", a declarat Nicolas Gueguen, profesor de ştiinţe comportamentale la Universitatea din Bretania de Sud, Franţa.
Pentru ca studiul să fie cât mai concret, Gueguen şi colegii săi au mers în două baruri, unde proprietarii le-au permis să modifice volumul muzicii în trei seri de sâmbătă. Ei au ales, la întâmplare, 40 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani, care comandaseră câte un pahar de bere, şi au monitorizat timpul în care aceştia au consumat băutura la niveluri sonore diferite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
NATO nu va intercepta rachete şi drone deasupra Ucrainei. Secretarul adjunct de presă al Pentagonului: Un atac asupra României sau Poloniei ar schimba natura implicării SUA
-
Octombrie 2024 aduce căldură neobişnuită şi ploi în România
-
Operaţiune împotriva unei bande neo-naziste din Los Angeles: 68 de arestări, zvastici, arme şi droguri. Cine sunt „Peckerwoods”
-
Statele UE sunt pregătite să aprobe tarife suplimentare pentru maşinile electrice din China
Autorii studiului propun două ipoteze pentru a explica motivul pentru care muzica dată tare determină un consum mai mare de băutură într-un timp scurt. "Prima ipoteză, în concordanţă cu cercetările anterioare asupra muzicii, a alimentaţiei şi băuturii, este aceea că volumul sonor mare poate provoca o stimulare mai puternică, ce incită persoanele să bea mai repede şi să comande mai mult", a explicat profesorul.
"A doua ipoteză este că muzica dată tare a putut avea un efect negativ asupra schimburilor sociale din bar şi, în consecinţă, clienţii au băut mai mult pentru că au vorbit mai puţin", a menţionat acesta.
Citește pe alephnews.ro: Boris Johnson insinuează că Netanyahu a lăsat un dispozitiv de ascultare în baia sa în timpul vizitei din 2017
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Explozii masive în Beirut: Israelul l-a vizat pe succesorul lui Nasrallah, într-unul dintre cele mai puternice atacuri de până acum asupra Libanului
O decizie surprinzătoare: Zara a închis magazinul din Bucureşti Mall după aproape 15 ani. În acelaşi centru comercial, spaniolii de la Inditex mai au doar Massimo Dutti
Oraşul LOCUIT DOAR DE FEMEI cu vârste cuprinse între 20 şi 35 de ani. Ce trebuie să facă bărbaţii ca să poată intra in oraş -GALERIE FOTO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prodanca, atac dezlănțuit la Reghecampf: „Fotografii grotești din cluburi și interviuri date de amantă”
PROSPORT.RO
Prima reacție a Andreei Esca, după despărțirea Alexiei Eram de Mario Fresh: „În familia noastră..”
CANCAN.RO
Reacția Ancăi Țurcașiu la eliminarea „amicei” Selina de la Asia Express. Gestul care a dat-o de gol
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe