- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (29.10.2008, 11:55)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Companiile de la Hollywood trebuie să se promoveze mai mult pe MySpace pentru a atrage atenţia publicului tânăr, acesta fiind site-ul de pe care cele mai multe persoane cu vârste între 15 şi 24 de ani se informează despre noutăţile cinematografice, informează variety.com.
44 afișări
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Potrivit studiului realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen NRG, citat de site-ul variety.com, MySpace este pentru 29% dintre cei intervievaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani, pagina web de pe care obţin informaţii despre noutăţile cinematografice.
Google şi Yahoo s-au clasat pe locul al doilea, fiind site-urile preferate de 23% dintre participanţii la sondaj, în timp ce AOL s-a clasat pe locul al treilea, fiind în preferinţele a 14% dintre respondenţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
-
ByteDance nu se lasă. Proprietarul TikTok anunţă că nu va vinde aplicaţia pentru a evita interdicţia în SUA
-
Blinken s-a întâlnit la Beijing cu ministrul chinez de Externe. Factorii "negativi" se acumulează în relaţiile dintre SUA şi China, afirmă Wang Yi
-
Spania va trimite rachete Patriot Ucrainei, însă Grecia exclude furnizarea de sisteme de apărare antiaeriană către Kiev
Aproximativ 46% dintre participanţii la sondaj au vizionat informaţii sau reclame online despre filme pe MySpace, în timp ce 26% dintre respondenţi au urmărit astfel de conţinuturi pe Yahoo, 18%, pe Fandango, şi 12%, pe Moviefone, platformă controlată de AOL.
Studiul s-a concentrat pe 13 lansări de film care au avut loc în timpul verii, în ultimii doi ani, printre care se numără "The Dark Knight/ Cavalerul negru", "Get Smart/ Scăpaţi de Smart", "Forgetting Sarah Marshall/ Înşelat de Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets/ Dansul Dragostei 2", "300/ 300 - Eroii de la Termopile", "John Tucker Must Die/ John Tucker trebuie să moară" şi "The Omen/ Profeţia".
Circa 42% dintre participanţii la sondaj au declarat că au văzut reclame pentru aceste filme pe MySpace.
Potrivit aceluiaşi studiu, internetul a fost mediul preferat de public, în detrimentul televiziunii, pentru obţinerea informaţiilor despre producţia "The Dark Knight", care a beneficiat de o campanie de promovare online foarte activă.
Circa 70% dintre cei peste 11.000 de indivizi care au participat la sondaj au declarat că au un profil activ pe MySpace.
Citește pe alephnews.ro: Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ana Porgras, descalificată de la Survivor All Stars. Imaginile încă nu au fost difuzate de Pro TV
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe