Natalie Portman este imaginea Parfums Christian Dior

Actriţa Natalie Portman este imaginea Parfums Christian Dior, aceasta fiind pentru prima oară când vedeta reprezintă un brand de parfumuri şi cosmetice, informează contactmusic.com.

106 afișări
Imaginea articolului Natalie Portman este imaginea Parfums Christian Dior

Natalie Portman este imaginea Parfums Christian Dior (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Suntem foarte bucuroşi să o avem pe domnişoara Portman ca imagine a casei noastre de creaţie. Ea va simboliza cu distincţie valorile luxului şi strălucirii pe care le are Dior", a declarat Claude Martinez, preşedinte şi CEO al Parfums Christian Dior.

Încă nu a fost făcut public proiectul în care va fi implicată Portman. Printre vedetele care au reprezentat brandul Dior de-a lungul timpului se numără Sharon Stone, Charlize Theron, Jude Law şi Monica Bellucci.

În pofida frumuseţii sale, Natalie Portman a mărturisit recent că îşi face griji în privinţa aspectului său fizic, după ce a văzut multe actriţe mai în vârstă luptând pentru roluri.

"Vezi oameni care în urmă cu cinci ani erau vedete şi deja sunt uitaţi. Când actriţele ajung la vârsta de 40 de ani, cariera lor intră într-o etapă dificilă", a declarat vedeta în vârstă de 28 de ani.

Portman a mai precizat că nu s-a gândit dacă va apela sau nu la chirurgia estetică atunci când va fi mai în vârstă.

Actriţă, regizoare şi producătoare de film, Natalie Portman a debutat în rolul adolescentei rebele din filmul "Léon", al lui Luc Besson, şi a continuat cu filme precum "Visând la Beverly Hills", "Ispita/ Closer", "Fantomele lui Goya" şi "V de la Vendetta".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici