Premieră la Uber. Ţara în care locuitorii îşi pot rezerva o călătorie prin Whatsapp

  • Începând cu această săptămână, gigantul americat Uber a lansat un nou serviciu în India.
  • Acesta va oferi utilizatorilor opţiunea de a-şi rezerva o călătorie Uber, prin intermediul WhatsApp-ului.
  • Noua colaborare reprezintă o premieră pentru compania Uber şi o extindere a performanţelor WhatsApp în ţară.
2123 afișări
Imaginea articolului Premieră la Uber. Ţara în care locuitorii îşi pot rezerva o călătorie prin Whatsapp

Premieră la Uber. Ţara în care călătorii îşi pot rezerva o călătorie prin Whatsapp

Acest serviciu s-a lansat pentru prima dată în Lucknow, urmând New Delhi şi mai apoi întreaga Indie. Posibilitatea de extindere este cu atât mai favorabilă cu cât servicul de mesagerie WhatsApp, deţinut de Meta, are cea mai mare bază de utilizatori în India, peste jumătate de miliard, potrivit Lovemint.

„Călătorii nu vor mai trebui să descarce sau să folosească aplicaţia Uber. Totul, de la înregistrarea utilizatorului, rezervarea unei călătorii şi obţinerea unei chitanţe de călătorie, va fi gestionat în WhatsApp”, au adăugat reprezentanţii Uber.

Utilizatorii WhatsApp pot rezerva o călătorie Uber prin trei moduri: fie prin trimiterea de mesaje către numărul de cont al Uber, fie scanând un cod QR sau făcând click direct pe link-ul care deschide chat-ul Uber WhatsApp. Călătorilor li se va cere apoi să furnizeze locaţia de preluare şi predare. Utilizatorii vor primi informaţii în avans despre tarif şi ora estimată de sosire a şoferului. Aceştia vor fi informaţi cu privire la numele şoferului şi plăcuţa de înmatriculare, la rezervare, vor putea urmări locaţia şoferului în timp real şi vor putea vorbi cu şoferul în mod anonim folosind un număr ascuns.

Călătorii care folosesc WhatsApp vor primi aceleaşi criterii de siguranţă asemenea celor care rezervă direct prin aplicaţia Uber. WhatsApp va informa utilizatorul despre regulile de siguranţă, inclusiv despre cum să ajungă la Uber în caz de urgenţă. Dacă utilizatorul selectează opţiunea „emergency” în timpul călătoriei, va primi un apel de la echipa de asistenţă pentru clienţi a Uber. Călătorii vor avea, acces la numerele liniei de siguranţă pentru a suna echipa Uber, dacă este necesar,chiar şi la 30 de minute după ce călătoria se termină.

Momentan, opţiunea de rezervare a unei călătorii este disponibilă doar în engleză, însă funcţia va fi extinsă în curând şi în alte limbi.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici